;
coinex

می بند 3 شیائومی با قابلیت هایی جدید در سال جاری عرضه می شود!

قرار است شیائومی در سال جاری می بند 3 را عرضه ‌کند. این شرکت چینی بالاخره پس از گذشت دو سال از معرفی می بند ۲، دستبند جدید خود را ارائه خواهد کرد.

به گزارش تکراتو، در سال ۲۰۱۷ شیائومی توانست با یک محصول ۳۰ دلاری برندهای مطرح حوزه‌ی گجت‌ پوشیدنی را پشت سر بگذارد. دو دستبند می بند و می بند ۲ هنوز هم در بخش دستبندهای سلامتی مقرون‌به‌صرفه، موجود و محبوب هستند. البته برندهای مطرحی چون هواوی و لنوو دستبندهای سلامتی خود را ارزان‌ کردند اما باز هم سهم آن‌ها از بازار فاصله‌ی زیادی با شیائومی دارد.


بیشتر بخوانید: فروش ۱۰ میلیون شیائومی می بند در ۹ ماه


نسخه های پیشین دستبند هوشمند شیائومی

می بند ۲ در حال حاضر آخرین نسخه از این گجت پوشیدنی به‌حساب می‌آید. این دستبند اواسط سال ۲۰۱۶ بود که در چین معرفی شد. حال پس از صرف نظر کردن از ارائه‌ی نسخه‌ی جدید در سال ۲۰۱۷، شرکت چینی رسما تأیید کرده است که می بند ۳ را در سال ۲۰۱۸ عرضه می کند. ماه گذشته، می بند ۳ با شماره مدل XMSH05HM گواهی بلوتوث دریافت کرد؛ یعنی این محصول با بلوتوث 4.2 LE به گوشی‌های هوشمند متصل خواهد شد.


بیشتر بخوانید: دستبند شیائومی می بند ۱S رسما معرفی شد


ویژگی های دستبند می بند 3 شیائومی

می بند 3 شیائومی مانند دستبندهای سلامتی قبلی این شرکت، می‌تواند به اندروید و iOS متصل شود. به نظر می رسد که این محصول جدید برای نمایش زمان، تعداد گام‌ها، ضربان قلب، میزان کالری مصرف شده و اعلان‌ها، به نمایشگر اولد مجهز باشد. آنطور که پیداست نباید از می بند ۳ قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند محاسبه‌ی مداوم ضربان قلب یا مکان‌یابی را انتظار داشت و همین موضوع می تواند باعث شود تا می بند 3 با قیمتی مناسب عرضه گردد. بهتر است فعلا منتظر بود و دید می بند ۳ نسبت به نسخه‌ی کنونی چه پیشرفت‌هایی خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phoneradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر