;
coinex

به سیستم عامل macOS قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال اضافه شد!

اپل با ارائه نسخه 10.13.4 سیستم عامل macOS برای رایانه های مک، قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال را نیز به آن اضافه نمود.

اپل در زمان کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال گذشته، وعده هایی به کاربران رایانه های رومیزی و لپ تاپ داده بود. این شرکت در ادامه در به روزرسانی جدید قابلیت های جدیدی را به سیستم عامل macOS خود اضافه کرد. پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال یکی از این موارد است.

هدف از اضافه کردن قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال در سیستم عامل macOS، افزایش قدرت پردازشی رایانه های مک اعلام شده است. بنابراین توسعه دهندگان، تولید کنندگان محتواهای ویدیویی و گیمرهای سنتی و همچنین کاربران هدست های واقعیت مجازی می توانند چندین ترافلاپس توان پردازشی اضافه را از طریق درگاه تاندبولت ۳ روی رایانه های مک خود داشته باشند.


بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بهترین کارتهای گرافیک سال ۲۰۱۷ میلادی


ویژگی جدید پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال

علاوه بر پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال ، از دیگر ویژگی های جدید macOS 10.13.4 می توان به امکان چت تجاری (Business Chat) در پیامرسان Messages در آمریکا اشاره کرد. ضمناً جهت حفظ بهتر حریم خصوصی کاربران در مرورگر سافاری، از این پس پیش از انتخاب فیلد رمزها، قابلیت autofilling فعال نخواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر