;
coinex

مشخصات شیائومی Mi A2 ؛ موبایلی میان رده که اطلاعاتش فاش شد!

مشخصات شیائومی Mi A2 فاش شد. مشخصات سخت افزاری موبایل شیائومی Mi 6X که قرار است تحت عنوان Mi A2 عرضه شود در دسترس قرار گرفت.

به گزارش تکراتو، دیوایس بعدی شرکت شیائومی که به صورت پیش فرض همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می شود، یکی از موبایل هایی خواهد بود که در برنامه اندروید وان گوگل مشارکت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند آمازفیت ۲ قبل از معرفی رسمی روی سایت شیائومی!


بررسی مشخصات شیائومی Mi A2

از جمه مشخصات شیائومی Mi A2 می توان به نمایشگر آن اشاره کرد. شیائومی Mi A2 نمایشگری 5.99 اینچی دارد و ابعاد آن 18:9 است. این گوشی همچنین رزولوشن 2160×1080  پیکسل را به نمایش می گذارد.

چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 626 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز نقش قلب تپنده Mi A2 را دارد و 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات شیائومی Mi A2 هستند. براساس اطلاعات موجود دوربین اصلی Mi A2 از نوع دوگانه است و به دو سنسور 20 و 8 مگاپیکسلی مجهز است که به ترتیب از گشودگی دهانه لنز f/2.0 و f/1.8 بهره می برند.

قطر این دستگاه معادل 7.3 میلی متر و قامت آن نیز 165 میلی متر است و باتری 2910 میلی آمپر ساعتی دارد. لازم به ذکر است که نام Mi 6X احتمالاً به صورت انحصاری فقط در چین استفاده خواهد شد و در دیگر نقاط جهان با همان نام Mi A2  شناخته می شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر