;
coinex

حمایت از کالای ایرانی با جلب اعتماد مردم امکان پذیر است!

یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس تاکید نمود که برای حمایت از کالای ایرانی جلب اعتماد مردم لازم است. به گفته وی تولیدکنندگان بخش خصوصی در این امر نقشی مهم دارند.

به گزارش تکراتو، شهرام کوسه غراوی اعلام نموده است که نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی برای اقبال عمومی به  تولیدات داخلی، زمانی مناسب است که اعتماد مردم به کالای ایرانی جلب گردد.


بیشتر بخوانید: چرا حمایت از کالای ایرانی ؛ به بهانه نامگذاری سال ۹۷ و اهمیت تولید داخلی


رقابت کالای ایرانی با کالای خارجی

به گفته غراوی کالاهای ایرانی قابل رقابت با بسیاری از کالاهای مشابه خارجی هستند بنابراین رسانه‌ها در تعامل با کارشناسان اقتصادی و متولیان دولتی و خصوصی اقتصاد، باید علل موفق نبودن‌ در این عرصه را مورد واکاوی و بررسی دقیق قرار دهند. بنابراین حمایت از کالای ایرانی می تواند یک نقطه امید باشد و فضای کسب و کار را نیز بهبود خواهد بخشید. افزایش اقبال عمومی در گروه خریداری کردن کالای باکیفیت ایرانی است.


بیشتر بخوانید: حمایت وزیر ارتباطات از محصول دانش بنیان ایرانی ؛ کالای ایرانی


حمایت از کالای ایرانی وظیفه‌ی همه مردم است!

غراوی خواستار حمایت و همراهی کارگزاران و مسؤولان نظام در همه‌ی سطوح مدیریتی برای حمایت از تولید کالای ایرانی شد و اضافه کرد که برای حمایت از کالای ایرانی باید اجماع همگانی به وجود آید. وی با تاکید بر این‌که کالای ایرانی توان رقابت با تولیدات خارجی را دارد اعلام نمود که از نظر روانی باید جامعه نهادینه شود که کالای ایرانی می‌تواند با کالای خارجی رقابت کند.

وی تاکید کرد که اگر برنامه‌ریزان و متولیان اقتصادی نتوانند اعتماد مردم نسبت به کالای ایرانی یا به عبارت بهتر ذائقه جامعه را به مصرف کالای داخلی معطوف کنند حتی با وجود رفع موانع نیز، سرمایه‌گذاران از تولید داخلی حمایت نخواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سایت حمایت از کالای ایرانی hemayatazkalayirani.com
    سایتی برای حمایت از تولیدات کالاهای تولید ایران
    صنعتی و صنایع دستی تبلیغات و بازار یابی رایگان برای تمام ایرانیان عزیز

    پاسخ