;
coinex

به روز رسانی خانواده گلکسی اس 6 سامسونگ پایان یافت!

سامسونگ به روز رسانی خانواده گلکسی اس 6 را پایان داد. گلکسی اس 6 عمری سه ساله داشت و دیگر سامسونگ قصد به روز رسانی آن را ندارد.

سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی اس 6 در سال ۲۰۱۵ توانست روند تولید محصولات مشابه در بازار را تغییر دهد. روندی که امروز نیز تاثیراتش قابل مشاهده است. اما اکنون پس از گذشت ۳ سال از تاریخ عرضه این موبایل به نظر می‌رسد که سامسونگ دیگر قصد ندارد برایش به روز رسانی جدیدی عرضه کند و به شکلی به عمر خانواده گلکسی اس 6 پایان خواهد داد.


بیشتر بخوانید: مجوز رگولاتوری آمریکا توسط موبایل گلکسی A6 Plus سامسونگ دریافت شد!


گلکسی اس 6 تا امروز عمری ۳ ساله داشته است که در بازار امروز تلفن‌های هوشمند و عمر دو ساله‌ی موبایل‌های سامسونگ زمان مناسبی است. آخرین به روز رسانی برای این گجت در اسفند ماه سال گذشته ارائه شد و بدین ترتیب تا به حال دو نسخه‌ی کامل سیستم عامل برای این موبایل عرضه شده است. بعلاوه اینکه مشکلات امینتی بسیاری نیز با این آپدیت‌ها رفع شده است. بر اساس این به روزرسانی، این موبایل هوشمند قادر خواهد بود حتی عمر بیشتری هم داشته باشد اما به هر حال دیگر به روز رسانی جدیدی توسط کمپانی کره‌ای برای آن منتشر نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: پشتیبانی سامسونگ از تصاویر گیف در صفحات همیشه روشن گوشی های هوشمند!


پایان پشتیبانی سامسونگ از خانواده گلکسی اس 6

سامسونگ رسما اعلام نمود که گلکسی اس 6 عمر خود را با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 7 به پایان خواهد برد اما باز هم ممکن است به روز رسانی ‌های امنیتی جدید و حتی قابلیت‌هایی از سیستم عامل اندروید 8.1 نیز برایش عرضه شود.

سامسونگ هنوز از گلکسی اس 6 اج و اکتیو پشتیبانی خواهد کرد و این تلفن‌های هوشمند توسط این شرکت چند ماه دیگر نیز به روز رسانی خواهند شد. این اتفاق می‌تواند بدین علت باشد که موبایل‌های مذکور چند ماه دیرتر از گلکسی اس 6 به بازار عرضه شده بودند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر