;
coinex

پشتیبانی سامسونگ از تصاویر گیف در صفحات همیشه روشن گوشی های هوشمند!

پشتیبانی سامسونگ از تصاویر گیف در صفحه همیشه روشن گوشی ها امکان پذیر شد. سامسونگ در به روزرسانی جدید این امکان را به گوشی های هوشمند اضافه کرد.

به گزارش تکراتو، صفحه همیشه روشن (AOD) یکی از قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند است که اطلاعاتی از قبیل ساعت، تاریخ و اعلان‌های جدید را به کاربر نشان می‌دهد. سامسونگ که به‌عنوان یکی از پیشگامان این ویژگی شناخته می‌شود، امکان نوشتن یادداشت را نیز در سری نوت خود به آن اضافه کرده است.


بیشتر بخوانید: صفحه نمایش همیشه روشن گلکسی نوت ۷ اطلاعات بیشتری را نمایش می دهد


پشتیبانی سامسونگ از تصاویر گیف در گوشی های هوشمند

به‌روزرسانی جدیدی برای قابلیت AOD سامسونگ منتشر شده است که پشتیبانی از تصاویر GIF را نیز به آن اضافه می‌کند. ورژن جدید این اپلیکیشن با شماره‌ی ۳.۲.۲۶.۴، به کاربر اجازه می‌دهد هر تصویر گیفی را به‌عنوان پس‌زمینه‌ی این صفحه‌نمایش انتخاب کند.

نحوه استفاده از گیف در گوشی های سامسونگ

برای استفاده از این قابلیت‌، ابتدا باید وارد گالری تصاویر شد و فایل گیف مورد نظر را باز کرد. سپس منوی تنظیمات (…) را لمس و Set as Always on Display Image را انتخاب نمود. البته محدودیت‌هایی نیز برای این قابلیت در نظر گرفته شده است تا عملکرد اپلیکیشن با اختلال مواجه نگردد.

پشتیبانی سامسونگ از تصاویر گیف در صفحات همیشه روشن

تصاویر گیف در کدام گوشی های قابل استفاده است؟

پشتیبانی سامسونگ از تصاویر گیف در صفحه‌نمایش همواره روشن، در حال حاضر فقط برای دستگاه‌های گلکسی اس ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ قابل استفاده است که البته به‌روزرسانی نسخه‌ی گلکسی اس ۹ نیز منتشر شده است.

اپلیکیشن سامسونگ تنها از تصاویر با فرمت GIF پشتیبانی می‌کند و فرمت جدید webp گوگل را به‌صورت متحرک نمایش نمی‌دهد. محدودیت بعدی مربوط به زمان فایل گیف است. اگر کاربر گیف طولانی‌مدتی را انتخاب کند، اپلیکیشن از او می‌خواهد که بخشی از فایل را کوتاه کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع:  gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر