;
coinex

تولید کارت گرافیک مستقل توسط اینتل! کارت های گرافیک بازی محور

به نظر می رسد که اینتل در حال توسعه کارت گرافیک مستقل باشد. زیرا چندی است که شایعات مختلفی در این مورد به گوش می رسد.

کمپانی اینتل مدت های زیادی است که در زمینه توسعه پردازنده و کارت های گرافیک مجتمع فعالیت دارد. اکنون اخباری منتشر شده است که نشان از ورود این کمپانی به حوزه کارت های گرافیک بازی محور دارد.

البته نباید از ورود اینتل به عرصه کارت گرافیک مستقل تعجب نمود زیرا این کمپانی از پرسنل متخصص و امکانات فنی لازم برخوردار است و از سوی دیگر کمبود کارت های گرافیک و هجوم استخراج کنندگان ارزهای مجازی در سال گذشته باعث افزایش قیمت چشمگیر این قطعات شده است.


بیشتر بخوانید: به سیستم عامل macOS قابلیت پشتیبانی از کارت گرافیک اکسترنال اضافه شد!


تولید کارت گرافیک مستقل توسط اینتل

اشرف عیسی که از کارشناسان مؤسسه خدمات مالی The Motley Fool  است، اعلام کرده که اینتل در پی توسعه کارت گرافیک مستقل است. به گفته وی     Raja Koduri در حال بازتعریف کارت گرافیک Arctic Sound است که در ابتدا برای استریم ویدئو در مراکز داده طراحی شده بود و حالا برای پردازش بازی و استریم ویدئو بهینه سازی می شود. به نظر می رسد که اینتل قصد ورود پر و سر صدا به این بازار را داشته باشد.

باید گفت کهKoduri  در زمینه پردازشگرهای گرافیکی تجربه بسیار زیادی دارد زیرا وی در AMD مسئول توسعه APU، واحد پردازنده گرافیکی مجزا و دیگر فناوری های گرافیکی نوآورانه و پیشگام در صنعت بوده است. وی همچنین دوره ای نیز در اپل به عنوان آرشیتکت گرافیکی فعالیت نموده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر