;
coinex

15 اردیبهشت زمان معرفی گوشی وان پلاس 6

تاریخ معرفی گوشی وان پلاس 6 مشخص شد. 15 اردیبهشت زمان معرفی این گوشی قدرتمند است. این گوشی دارای بریدگی در بالای صفح نمایش است.

به گزارش تکراتو، مدیرعامل شرکت وان پلاس در توییتر اعلام کرد که معرفی گوشی وان پلاس 6 با یک بریدگی در بالای صفحه‌نمایش همراه خواهد بود. تصاویری از این گوشی منتشر شده که نشان دهنده ظاهر این دستگاه به صورت کامل است. بریدگی بالای صفحه‌نمایش مربوط به دوربین سلفی، اسپیکر و LED نوتیفیکیشن است. البته با نگاه به تصویر می توان به یک نکته بسیار جالب پی برد.


بیشتر بخوانید: هر آنچه که از ویژگی‌ها و مشخصات وان پلاس ۶ (OnePlus 6) انتظار داریم


 معرفی گوشی وان پلاس 6

لوگو DxOMark همراه با سه علامت سؤال قرارگرفته است. به نظر می‌رسد که دوربین این گوشی عملکرد بهتری داشته باشد. براساس اطلاعات موجود وان پلاس قصد دارد امتیاز سه رقمی را در DxOMark ثبت کند. بنابراین می توان گفت که رکورد شکنی دیگری در مورد دوربین در راه است.

معرفی گوشی وان پلاس 6

بعضی از مشخصات گوشی وان پلاس 6 در شبکه های اجتماعی منتشر شده، که تایید شده اند. وان پلاس ۶ از اسنپدراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت رم استفاده می کند و دارای دو دوربین با حسگر ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی است. مراسم رونمایی از وان پلاس ۶ در تاریخ ۵ می برابر با شنبه، ۱۵ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر