;
coinex

از کار افتادن پنل های لمسی آیفون به واسطه به روزسانی IOS 11.3

براساس اطلاعات موجود از کار افتادن پنل های لمسی آیفون به دنبال انتشار به روزرسانی IOS 11.3 اتفاق افتاده است. این مشکل در آیفون 8 به وجود آمده است.

کمپانی اپل دو هفته پیش بود که به روزرسانی iOS 11.3 را برای آیفون و آیپد منتشر نمود. اکنون برخی منابع اعلام کرده اند که نصب این به روزرسانی باعث از کار افتادن پنل های لمسی آیفون در گوشی آیفون 8 شده است. لازم به ذکر است که این مشکل باعث از کار افتادن پنل های لمسی می شود که خارج از نمایندگی های رسمی اپل تعویض شده باشند.


بیشتر بخوانید: بررسی کامل آیفون ۸ اپل؛ مفهوم یک تعادل واقعی از دیدگاه کوپرتینو!


علت از کار افتادن پنل های لمسی آیفون چیست؟

آکشای کریپالانی، مدیر اجرایی ارشد یکی از مراکز تعمیر اپل به نام Injured Gadgets در مورد از کار افتادن پنل های لمسی آیفون اعلام نمود که هدف اپل جلوگیری از مراجعه کاربران به مراکز تعمیر شخص ثالث بوده اما با این کار آنها را به دردسر انداخته است. وی ادامه داد که وجود یک قطعه میکروچیپ کوچک باعث بروز این مشکل شده است.

این نخستین بار نیست که چنین مساله ای رخ میدهد و سال گذشته هم نصب به روزسانی در آیفون 7 باعث از کار افتادن پنل های لمسی تعویض شده خارج از نمایندگی های اپل شده بود. سال 2016 بود که برخی کاربران آیفون اعلام کردند که موبایل های آنها به دلیل خطای 503 از کار افتاده است. در ادامه اپل با انتشار یک بروزرسانی مشکل را رفع نمود. اکنون نیز باید منتظر بود و دید که اپل برای حل مشکل از کار افتادن پنل های لمسی آیفون چه فکری دارد!

 

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر