;
coinex

شیائومی می 6 ایکس پنجم اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود

کمپانی شیائومی از طریق حساب کاربری رسمی خود در وب‌سایت ویبو اعلام کرد که قصد دارد رویدادی را در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه (۲۵ آوریل) برگزار کند. برخی معتقدند که گوشی شیائومی می 6 ایکس در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد.

این گوشی هوشمند به‌تازگی تاییدیه‌ی تنا را دریافت کرده و بسیاری از مشخصات آن فاش شده است. این شرکت قصد دارد جدیدترین پرچم‌دار خود را در دانشگاه Wuhan چین به نمایش بگذارد؛ دانشگاهی که لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی در آن به تحصیل مشغول بوده است.

در تیزر منتشر شده،‌ هیچ اطلاعاتی درباره‌ی جدیدترین گوشی‌های شیائومی فاش نشده است. این شرکت در حال حاضر قصد دارد دو گوشی شیائومی می 6 ایکس و شیائومی می 7 را راه‌اندازی کند. گفته می‌شود شیائومی می 7 تا پایان فصل بهار معرفی خواهد شد؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که در رویداد ۵ اردیبهشت، تنها از گوشی می 6 ایکس رونمایی می‌شود.

کمپانی شیائومی از طریق حساب کاربری رسمی خود در وب‌سایت ویبو اعلام کرد که قصد دارد رویدادی را در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه (۲۵ آوریل) برگزار کند. برخی معتقدند که گوشی شیائومی می 6 ایکس در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد.  

مشخصات شیائومی می 6 ایکس

با توجه به اطلاعات فاش شده در تنا، شیائومی می 6 ایکس با صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی FHD+ و نسبت ابعاد ۱۸:۹ همراه خواهد شد. یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش ۲.۲ گیگاهرتز در این گوشی هوشمند تعبیه می‌شود. قبلا شایع شده بود که این موبایل به تراشه‌ی هلیو پی ۶۰ می‌شود؛ اما بنابر اطلاعات تنا، احتمالا یکی از تراشه‌های اسنپدراگون ۶۳۰ یا ۶۶۰ تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد.


بیشتر بخوانید: شیائومی می ۶ ایکس با دوربین دوگانه در TENAA دیده شد


شیائومی می 6 ایکس در دو مدل حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود که به ترتیب با رم ۴ و ۶ گیگابایتی همراه هستند. انتظار می‌رود این موبایل به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی Sony IMX376 مجهز شود. یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی Sony IMX486 همراه با لنز ۲۰ مگاپیکسلی Sony IMX376 نیز تنظیمات دوربین دوگانه‌ی این دستگاه را تشکیل می‌دهند. این گوشی پرچم‌دار از باتری ۲۹۱۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار می‌شود که احتمالا از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. اندروید ۸.۱ اوریو همراه با جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری MIUI به صورت پیش‌فرض روی دستگاه اجرا می‌شود.

گفته می‌شود شیائومی می 6 ایکس در رنگ‌های مشکی، رزگلد، سفید، آبی، قرمز، صورتی، خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر