;
coinex

خرید گوپرو توسط شیائومی ؛ تلاش برای موفقیت های بیشتر!

گزارش های جدید نشان از تصاحب گوپرو توسط شیائومی دارند. خبر خرید گوپرو توسط شیائومی باعث شده تا ارزش سهام این شرکت افزایش یابد.

به گزارش تکراتو، شیائومی درصدد تصاحب گوپرو است. این کمپانی در طول یک سال اخیر کاهش ۴۱ درصدی ارزش سهام خود را تجربه کرد. اما اکنون پس از انتشار خبر خرید گوپرو توسط شیائومی سهام این شرکت، ۸.۸ درصد افزایش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید: گوپرو، پهپاد کارما خود را ماه آینده عرضه خواهد کرد


خرید گوپرو توسط شیائومی

البته کمپانی شیائومی هنوز به‌صورت رسمی اعلام نکرده است که قصد خرید گوپرو را دارد و فعلا باید منتظر بود و دید که آیا شیائومی چنین تصممی دارد یا نه. نیک وودمن، مدیرعامل گوپرو، اعلام کرده است که آنها به پیشنهادات فروش گوپرو فکر خواهند کرد و از ابتدای سال جاری میلادی در حال مشاوره‌ با جی‌. پی. مورگان برای فروش احتمالی این شرکت به خریداران هستند.

مشکلات اخیر گوپرو و کاهش فروش محصولات

گوپرو در سال‌های اخیر با مشکلات زیادی روبه رو بوده است که از جمله این مشکلات می توان به کاهش فروش محصولات این شرکت اشاره کرد. البته گوپرو برای بازگشت به روزهای اوج بسیار تلاش کرد اما نتوانست حضور موفقی داشته باشد.

ارزش این شرکت در روزهای اوج ۱۰ میلیارد دلار بود اما مشکلات آن باعث شد تا سهام آن به ۷۶۱ میلیون دلار کاهش یابد. پیش انتشار خبر خرید گوپرو توسط شیائومی ، شرکت چینی DJI اعلام کرد که قصد خرید این شرکت را دارد اما از ارائه‌ی پیشنهاد خرید خودداری کرد و اکنون به نظر می رسد که شیائومی قصد خرید گوپرو را داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bloomberg

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر