;
coinex

عرضه جانشین آیفون 10 ؛ قیمت آیفون های جدید افزایش می یابد!

به نظر می رسد جانشین آیفون 10 اپل با قیمت بیشتری به بازار عرضه شود. پیش از این گمانه زنی هایی در مورد کاهش قیمت ها وجود داشت که واقعیت ندارد.

به گزارش تکراتو، به تازگی گمانه‌زنی‌ هایی در مورد کاهش قیمت‌ آیفون‌های ۲۰۱۸ اعلام شده ولی به نظر نمی رسد که چنین چیزی واقعیت داشته باشد. براساس اطلاعات موجود جانشین آیفون ۱۰ اپل قرار است قیمتی بیش از ۱۱۰۰ دلار داشته باشد و در اینجا کاهش قیمتی مشاهده نمی شود.


بیشتر بخوانید: اپل در فکر تولید آیفون خمیده ؛ تبدیل اپل به شرکت تریلیون دلاری


بررسی میزان فروش آیفون 10

آیفون ۱۰ فروش خوبی نداشت و نتوانست انتظارات اپل و تأمین‌کنندگان را برآورده کند. عده ای زیادی از افراد  گمان می‌کنند که قیمت بالای این گوشی باعث شده تا کوپرتینویی‌ها در دست‌یابی به اهداف خود ناکام بمانند. مدل پایه آیفون ۱۰ با ۶۴ گیگابایت حافظه به قیمت ۹۹۹ دلار عرضه می‌شود و نسخه رده‌بالا پرچم‌دار بدون حاشیه اپل بیشتر از ۱۱۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. به نظر می رسد که به مرور زمان و با گسترش فناوری، قیمت جانشین آیفون ۱۰ کاهش یابد. این امر باعث خوش بین شدن افراد به آیفون های سال 2018 شده است.


بیشتر بخوانید: کنترل آیفون بدون لمس صفحه نمایش امکان پذیر خواهد شد!


کاهش قیمت ها با عرضه مدل های جدید آیفون

احتمالا با عرضه آیفون‌های جدید اپل، قیمت گوشی ارزان‌قیمت آیفون SE به ۳۰۰ دلار کاهش خواهد یافت. پیش‌بینی شده است که در سال جدید میلادی، حداقل سه گوشی آیفون توسط اپل معرفی شوند که دو مدل از آن‌ها به نمایشگر اولد مجهز خواهد بود و مدل سوم با صفحه‌نمایش LCD  ارائه خواهد شد.

زمانی ‌که اپل بازه قیمت گوشی‌های خود را مشخص می‌‌کند؛ آن‌ را تغییر نخواهد داد. به همین جهت، بعید است آیفون‌های رده‌بالای اپل و همچنین جانشین آیفون 10 در سال ۲۰۱۸، قیمت کم‌تری نسبت به نسل قبل داشته باشند. با این‌حال، کوپرتینویی‌ها قیمت بالای گوشی‌های جدید خود را با فناوری‌های به‌ کار گرفته‌شده در آن‌ها توجیه می‌کنند؛ همچنین آنها آیفون‌های پیشین را با قیمت کم‌تری به فروش می‌رسانند تا خریداران بتوانند گزینه‌ای برای انتخاب در اکوسیستم آی‌او‌اس در اختیار داشته باشند.

اکنون باید منتظر ماند و دید اپل چه برنامه‌ای برای آینده گوشی‌های هوشمند خود دارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر