;
coinex

طراحی جذاب شیائومی می میکس 3 ؛ پرچمدار جدید شیائومی به جنگ آیفون می‌رود!

شیائومی می میکس 3 (Xiaomi Mi MIX 3) می‌تواند اولین گوشی هوشمند تمام صفحه جهان باشد! این موضوع را کانسپتی نشان می‌دهد که به تازگی از این گوشی هوشمند منتشر شده است.

شیائومی امسال سومین نسل از پرچمداران سری می میکس خود را روانه بازار خواهد کرد. نسل اول این سری انقلابی را در طراحی گوشی‌های بدون حاشیه به وجود آورد و طراحی خاص آن باعث شد که شیائومی یک‌بار دیگر در بازار خودی نشان دهد.

طراحی منحصر به فرد شیائومی می میکس 3

طراحی منحصر به فرد شیائومی می میکس 3

شیائومی می میکس با شکل ظاهری زیبای خود مسیر جدیدی را برای طراحان باز کرد و امسال به نظر می‌رسد که این کمپانی در سومین سال تولید این مدل بتواند به یک گوشی هوشمند تمام صفحه واقعی دست یابد. در واقع این شرکت چینی به نوعی قصد دارد تا وارد رقابت با غول تکنولوژی جهان، اپل، شود و این موضوعی است که به راحتی می‌توان آن را در صحبت‌های Lei Jun نیز شنید.

موسس، رئیس و مدیرعامل شیائومی، لی جان، اخیرا گفته است که چرا نتوان گوشی‌ شیائومی را با آیفون X مقایسه کرد؟ و مدت کوتاهی بعد از صحبت‌های او، کانسپت شیائومی می میکس 3 در اینترنت قرار گرفت. طراحی خاصی که انصافا هیجان انگیز است. برخی از طرفداران شیائومی معتقدند که این گوشی با چنین طراحی، حقیقتا رقیب واقعی آیفون بعدی اپل است.

کانسپت شیائومی می میکس 3 در کانال Science and Knowledge یوتیوب به اشتراک گذاشته شده و تلفن همراهی را به نمایش می‌گذارد که با وجود نمایشگر تمام صفحه خاص آن، بسیار جذاب و زیباست.

هیچ حاشیه‌ای عملا در اطراف نمایشگر آن دیده نمی‌شود، حتی حاشیه بالایی نیز که حداقل محل قراگیری سنسور دوربین سلفی است، وجود ندارد. شیائومی از زمان ساخت نسل اول می میکس برای اینکه حاشیه بالایی را از بین ببرد، در یک حرکت غیر معمول، دوربین سلفی را در حاشیه پایینی گوشی خود قرار داد، اما در کانسپت شیائومی می میکس 3 هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد.

سنسورها کجا هستند؟

در کانسپت شیائومی می میکس 3 هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد

شیائومی برای داشتن محصولی که بتواند بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را ارائه دهد، نیاز به یک نمایشگر تمام صفحه واقعی دارد، اما اگر نمایشگری به طور کامل بدون حاشیه باشد، پس تکلیف سنسورها چه می‌شود؟


بیشتر بخوانید: بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


سنسور اثر انگشت به نظر می‌رسد که در زیر نمایشگر شیائومی می میکس 3 تعبیه خواهد شد، اما نکته جالب در باره دوربین سلفی است که با طراحی منحصر به فردی، در گوشه پایین سمت چپ آن قرار گرفته است. به لطف این طراحی خاص، شیائومی می‌تواند با یک نمایشگر بزرگ، به یک گوشی جمع و جور با ظرافت‌های طراحی بیشتر دست یابد.

گفته می‌شود که رزولوشن صفحه نمایش این گوشی پرچمدار 1440 در 2880 پیکسل است و همان طور که گفته شد، حسگر اثر انگشت در درون آن تعبیه خواهد شد. هر چهار گوشه این دستگاه به زیبایی گرد شده است و باعث شده تا با وجود ماهیت قدرتمند خود، ظرافت خاصی پیدا کند.

طراحی حرفه‌ای این دستگاه به پنل پشت نیز رسیده است. دوربین دوگانه در راستای خط تقارن مرکزی و در یک سوم بالایی جاسازی شده و وجود رینگ‌های براق در اطراف سنسورها، جلوه خاصی به آن بخشیده است.

به جز طراحی بی‌نظیر، شیائومی Mi Mix 3 با یک دوربین ارتقا یافته خودنمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این پرچمدار با یک دوربین مجهز به هوش مصنوعی به بازار عرضه شود. دوربین دوگانه‌ احتمالا به سنسورهای 16 مگاپیکسلی مجهز بوده و اسنپدراگون 845 قدرتنمایی خواهد کرد. البته پرچمداران بزرگی در 2018 به این پردازنده مجهز می‌شوند. مطلب زیر لیستی از این گوشی‌ها را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: لیست گوشی‌های پرچمدار ۲۰۱۸ که از اسنپدراگون ۸۴۵ قدرت خواهند گرفت


اگر شیائومی می میکس 3 به همین خوبی باشد که در کانسپت اخیر دیده شده، می‌توان تا حدودی به این موضوع اطمینان داشت که امسال رقابت تنگاتنگی در بازار گوشی‌های هوشمند جهان دیده خواهد شد. آیا شیائومی با می میکس 3 می‌تواند به مقابله با نسل بعدی آیفون X و یا پرچمداران بزرگ سامسونگ برود؟

بیشتر بخوانید:

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر