;
coinex

نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام ؛ امنیت بیشتر در شبکه های اجتماعی

آشنایی با نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام برای کاربرانی که عضو این شبکه اجتماعی محبوب هستند بسیار مهم است.

به گزارش تکراتو، امنیت در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است و این مسئله توانسته نگرانی هایی را برای کاربران این شبکه ها ایجاد کند. بنابراین دانستن راهکارها و روش‌هایی که بتواند امنیت اکانت کاربران در شبکه‌های مختلف را بیشتر کند مهم است.


بیشتر بخوانید: کپی برداری اینستاگرام از اسنپ چت به تشویق زاکربرگ بوده است!


نسخه اولیه اینستاگرام در اکتبر ۲۰۱۰ بود که ارائه گردید. این شبکه اجتماعی توانست به سرعت محبوب شود و صدها میلیون کاربر جذب کند. مشخصات هویتی و احتمالا موقعیت مکانی‌ افراد در اینستاگرام مشخص است و افراد می توانند عکس‌های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. سوالی که در اینجا وجود دارد این است که چگونه می‌توان اقدامات امنیتی لازم را در مورد اینستاگرام رعایت کرد؟


بیشتر بخوانید: استفاده از قابلیت nametag در اینستاگرام ؛ امکانات جدید و کاربردی!


نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام

بسیاری از کاربران نگران هک شدن یا لو رفتن پسورد اینستاگرام خود هستند و بنابراین بهتر است نکات ایمنی را رعایت کرده و با نحوه بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام آشنا باشند. یکی از این مواردی که پلیس فتا اعلام کرده این است که جهت بازیابی اکانت هک‌شده می توان از طریق ایمیل اقدام کرد. ممکن است رمز عبور خود را فراموش کرده‌ باشید و یا رمز عبور شما توسط هکر تغییر کرده‌ باشد، در این حالت پس از ورود به سایت www.instagram.com  باید روی گزینه Forgot کلیک کنید. سپس نام کاربری یا ایمیل متصل به حساب خود را وارد کرده و روی دکمه Reset Password کلیک نمایید.


بیشتر بخوانید:حالت عکاسی پرتره Focus اینستاگرام معرفی شد!


بعد از باز کردن ایمیل یک لینک فعال‌سازی پسورد جدید به ایمیل شما ارسال می‌شود. اگر هکر قصد تغییر ایمیل اکانت شما را داشته باشد، به محض انجام این کار یک اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل برای شما ارسال خواهد شد و با این ایمیل شما از اقدام صورت گرفته مطلع خواهید شد.

بهتر است در ادامه بر روی گزینه Please Secure your account  کلیک کنید و یک رمز عبور جدید برای خود انتخاب نمایید. از این طریق می توانید از دسترسی هکر به حساب خود جلوگیری کنید. در آخر باید گفت که همه این موارد در صورتی امکان‌پذیر است که شما هنگام ثبت نام در اینستاگرام، اطلاعات خود را به صورت صحیح ثبت کرده باشید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر