;
coinex

دستبند سلامتی می بند 3 شیائومی روئیت شد!

مدیرعامل شیائومی لی جون ، با دستبند سلامتی می بند 3 که محصول این شرکت است، در مراسم معرفی گوشی گیمینگ بلک شارک شرکت داشته است.

مراسم رونمایی از گوشی مخصوص گیمینگ شیائومی با نام بلک شارک اخیرا برگزار شده است.  در دست مدیرعامل شیائومی که در این مراسم حضور داشت، دستبند سلامتی می بند 3 روئیت شد. این دستبند که با نسخه‌ی می بند ۲ اندکی متفاوت است، در سال جاری ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: می بند ۳ شیائومی با قابلیت هایی جدید در سال جاری عرضه می شود!


دستبند سلامتی می بند 3 شیائومی

عرضه دستبند سلامتی می بند 3 شیائومی

دستبند می بند 3 دارای تغییراتی نسبت به می بند 2 است. شیشه‌ی روی دستبند، به‌جای فرو رفتن در بند سیلیکونی، تا کناره‌های آن ادامه پیدا کرده و دکمه‌ای دایره‌ای شکل نیز روی ساعت و قسمت پایین صفحه دیده می‌شود. صفحه نمایش کوچک این دستبند نیز از نوع اولد است. ظاهرا می بند ۳ کمی از نسخه‌ی پیشین خود بزرگ‌تر است و بنابراین احتمال دارد دستبند سلامتی می بند 3 با توجه به داشتن ابعاد بزرگ‌تر، از نمایشگر بزرگ‌تری نیز بهره ببرد.

جزیات زیادی در مورد دستبند سلامتی می بند 3  در دسترس نیست اما می توان احتمال داد که می بند ۳ به شتاب‌سنج، ویبره، حسگر ضربان قلب اپتیکال و بلوتوث ۴.۲ مجهز شود. همچنین مجوز IP67 یا مشابه آن نیز برای دستبند جدید شیائومی، قابل تصور است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر