;
coinex

تخلف در طرح رجیستری موبایل؛ قطع 4 هزار گوشی مسافری تا یک ماه دیگر!

تخلف در طرح رجیستری موبایل باعث قطع 4 هزار گوشی مسافری تا یک ماه دیگر خواهد شد. کمیته رجیستری از شناسایی این تخلف خبر داد.

به گزارش تکراتو، تخلف در طرح رجیستری تلفن همراه باعث خواهد شد تا حدود 4 هزار گوشی مسافری تا یک ماه دیگر قطع شوند و امکان استفاده از آنها در داخل کشور وجود نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: پرداخت عوارض گمرکی تلفن همراه مسافری در سامانه آنلاین رجیستری


تخلف در طرح رجیستری تلفن همراه

کمیته راهبری طرح رجیستری (همتا) در اطلاعیه ای به شناسایی تخلف خلاف‌اظهاری ۴ هزار دستگاه تلفن همراه در سامانه ثبت گوشی مسافری، اشاره کرد و اعلام نمود که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، متاسفانه مشاهده شده برخی از متقاضیان در اعلام برند و مدل تلفن همراه در سامانه ثبت گوشی‌های مسافری خلاف‌اظهاری داشته و حقوق و عوارض گمرکی را متناسب با برند و مدل تلفن همراه خود پرداخت نکرده‌اند.

به گفته وی در ضورت تخلف در طرح رجیستری موبایل و مسجل شدن خلاف‌اظهاری در سامانه ثبت گوشی‌های مسافری، از ثبت شناسه تلفن همراه مذکور ممانعت به عمل خواهد آمد و هزینه پرداخت شده نیز تحت هیچ شرایطی به شخص عودت داده نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: ۳۱ فروردین آغاز اجرای آخرین مرحله طرح رجیستری موبایل


خلاف اظهاری ۴ هزار دستگاه تلفن همراه مسافری

هفته گذشته خلاف اظهاری ۴ هزار دستگاه تلفن همراه مسافری در سامانه گمرک شناسایی شد و درخواست ثبت آنها بلافاصله لغو گردید. این گوشی‌ها حداکثر تا ۳۰ روز آینده قطع خواهند شد و تحت هیچ عنوانی امکان دریافت خدمات از شبکه‌های اپراتوری را نخواهند داشت.

تمامی افرادی که قصد خرید تلفن همراه نو را دارند، دقت داشته باشند، چنانچه در متن پیامک استعلام اصالت متوجه شدند تلفن همراهی که قصد خرید آن را دارند بصورت مسافری وارد کشور شده، از خرید آن صرف نظر کنند یا از فروشنده بخواهند در فاکتور فروش شناسه (IMEI) گوشی را درج و قید کند که عوارض گمرکی گوشی خریداری شده بصورت صحیح پرداخت شده است. فاکتور باید ممهور به مهر رسمی فروشنده باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر