;
coinex

بررسی ویژگی ها و امکانات گوشی آنر 7A هواوی در آستانه عرضه جهانی!

پس از عرضه موبایل اقتصادی آنر 7C در اسفند ماه سال 96، هواوی آنر7A  را معرفی کرد. در ادامه به بررسی بعضی مشخصات گوشی آنر 7A  هواوی خواهیم پرداخت.

ویژگی ها و امکانات گوشی آنر 7A  هواوی

گوشی آنر 7A  شباهت بسیاری با آنر View 10 دارد ولی از نظر سخت افزاری با هم متفاوت هستند. گوشی آنر 7A  هواوی دارای نمایشگر کشیده 18 به 9 با اندازه 5.7 اینچ است و رزولوشن آن نیز 720 در 1440 پیکسل اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: استفاده از قابلیت تشخیص صحنه عکاسی در موبایل آنر ۱۰ هواوی!


چیپست این گوشی اسنپدراگون 430 و رم آن 2 یا 3 گیگابایت است. گوشی آنر 7A  هواوی دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک حسگر اثر انگشت در قاب پشتی آن است. دوربین اصلی این گوشی دوگانه است و حسگرهایی با رزولوشن 13 و 2 مگاپیکسل دارد. حسگر دوم دوربین اصلی به منظور قابلیت های ویژه عکاسی از جمله افکت بوکه کاربرد دارد. دوربین اصلی حسگر 13 مگاپیکسلی دارد و با رزولوشن 1080P فیلم برداری انجام می دهد. دوربین جلویی نیز 8 مگاپیکسلی است و یک فلاش برای آن در نظر گرفته شده است. این دوربین همچنین برای آنلاک موبایل از طریق تشخیص چهره کاربر استفاده می شود.

بررسی ویژگی ها و امکانات گوشی آنر 7A هواوی

بدنه گوشی آنر 7A  فلزی است و در رنگ های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار خواهد شد. این گوشی همچنین باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارد و وزن آن 150 گرم است. نسخه 2 گیگابایت رم گوشی آنر 7A  هواوی با قیمت 130 دلار و نسخه 3 گیگابایت رم با قیمت 160 دلار در چین به فروش می رسد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر