;
coinex

گوشی آنر 10 به زودی وارد بازار می‌شود

آنر می‌خواهد در تاریخ 30 فروردین گوشی آنر 10 (Honor 10) را به بازار چین عرضه کند. این سازنده قصد دارد تا در تاریخ 26 فروردین نیز با برگزاری یک رویداد در شهر لندن از این گوشی جدید خود رونمایی کند.

شرکت آنر دعوتنامه‌هایی را هم برای رویداد جدیدش ارسال کرده است. این سازنده در این دعوتنامه‌ها هیچ اسمی از گوشی آنر 10 نبرده و تنها گفته است که می‌خواهد از یک گوشی هوشمند جدید در این رویداد رونمایی کند. انتظار داریم که این محصول همان آنر 10 باشد.

در این دعوتنامه‌ها اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه ذکر نشده است، اما بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی هوشمند هم مانند مدل‌های آنر 8 و آنر 9 از یک پنل شیشه‌ای پشتی بهره می‌برد. سازنده چینی همچنین تایید کرده که گوشی جدیدش به یک دوربین دوگانه اصلی هم مجهز است.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در این دعوتنامه یک گوشی با رنگ آبی روشن نمایش داده شده است. این همان رنگی است که در ساخت گوشی هواوی پی 20 هم مورد استفاده قرار گرفت. اگر گوشی نشان داده شده در این عکس همان آنر 10 باشد، می‌توانیم بگوییم که زیرمجموعه بزرگ شرکت هواوی نیز می‌خواهد گوشی جدیدش را در این رنگ عرضه کند؛ هرچند که این محصول در رنگ‌های دیگری هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

آنر 10

شایعه شده است که گوشی جدید آنر دارای ناچ است، همان شکاف مشهور بالای صفحه نمایش که با معرفی آیفون X ظاهر شد. این موضوع اخیرا در یک تصویر واقعی هم نشان داده شد، اما در دعوتنامه ارائه شده توسط آنر هیچ مطلبی در این رابطه منتشر نشده است. آنر 10 مانند گوشی‌های هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو، از پردازشگر 64 بیتی هشت هسته‌ای کایرین 970 بهره می‌برد، اما از نظر قیمت بسیار ارزان‌تر است. این گوشی هوشمند به قابلیت تشخیص چهره نیز مجهز است.

هنوز مشخص نیست که شرکت آنر اسکنر اثر انگشت این محصول را در کجای آن نصب کرده است، اما اگر که تصویر ارائه شده از این گوشی هوشمند ماهیت واقعی آن را نشان دهد، می‌توانیم بگوییم که این سخت افزار بیومتریکی مانند گوشی‌های پی 20 و پی 20 پرو در قسمت پایین نمایشگر نصب شده است. آنر به احتمال زیاد گوشی Honor 10 را با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری ایموشن 8.1 هواوی در اختیار کاربرانش خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر