;
coinex

سامسونگ گلکسی جی 6 با نمایشگر اینفینیتی در اسناد FCC

سامسونگ از محبوب‌ترین برندهای گوشی ساز است؛ زیرا محصولاتش هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد. گوشی سامسونگ گلکسی جی 6 (Samsung Galaxy J6) به تازگی در اسناد FCC رویت شد.

گلکسی جی 6 سامسونگ اخیرا با شماره سریال SM-J600F در اسناد FCC تایید شده است. اسناد منتشر شده از این سازمان اطلاعات زیادی را در مورد سخت افزارهای به کار رفته در این گوشی هوشمند ارائه نکرده‌اند. با این حال، یکی از این اسناد به طور خاص، اما غیر مستقیم بر این امر دلالت دارد که سازنده مشهور کره‌ای در ساخت این گوشی هوشمند هم از نمایشگر اینفینیتی یا بدون مرز خود استفاده کرده است.

این سند اطلاعاتی را هم در مورد برچسب الکترونیکی FCC و نحوه دسترسی به این برچسب از طریق منو تنظیمات گلکسی جی 6 به همراه چند عکس اسکرین شات از کلیدهای ناوبری این گوشی ارائه کرده است و البته به این نکته اشاره دارد که گوشی میان رده جدید سامسونگ از نسبت تصویری بیشتر از 16 به 9 بهره خواهد برد.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده ۲۰۱۸


اسناد منتشر شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال جزییاتی را به طور مستقیم در مورد مشخصات صفحه نمایش به کار رفته در ساخت گلکسی جی 6 منتشر نکرده‌ است، اما با این حال سه تصویر اسکرین شات مربوط به اسناد برچسب الکترونیکی این سازمان شماره سریال گوشی جدید را تایید می‌کند و البته این موضوع را نشان می‌دهد که گلکسی جی 6 یک نمایشگر اینفینیتی دیسپلی با نسبت تصویر 18.5 به 9 در اختیار خواهد داشت.

گلکسی جی 6 سامسونگ

سازنده کره‌ای در ساخت گوشی موبایل جدیدش کلیدهای فیزیکی جلویی خود را به منظور بهره گیری از یک صفحه نمایش بهتر کنار گذاشته است. سامسونگ گلکسی جی 6 از یک اسکنر اثر انگشت پشتی و سیستم تشخیص چهره هم بهره می‌برد.

گلکسی جی 6 عضو جدیدی از خانواده گوشی‌های سری J سامسونگ است که در کنار گوشی‌های سری گلکسی جی 3، گلکسی جی 4 و گلکسی جی 8 این سازنده با ویژگی‌ها و سخت افزارهای متفاوت در بازار گوشی‌های میان رده جهان عرضه می‌شود.

چند وقت پیش در لیست مشخصات تست گیک‌بنچ متعلق به گلکسی جی 6 ذکر شده بود که این گوشی هوشمند یک رم 2 گیگابایتی، واحد پردازش گرافیکی آرم مالی T830 و پردازشگر 1.6GHz اگزینوس 7870 با هشت هسته‌ آرم کورتکس ای 53 را بر روی خود دارد.

سیستم عامل این دستگاه، اندروید 8 اوریو است و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس (Samsung Experience) نیز بر روی این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست. سامسونگ اخیرا در دو کشور ویتنام و کره جنوبی گوشی گلکسی جی 2 پرو 2018 را عرضه کرده، اما هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی گوشی میان رده جدیدش را وارد بازار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام سامسونگ باید زودتر از گوشیهای چینی این کار را میکرد و خیلی عالی میشود ولی کاش سامسونگ طراحی پشت و دوربین گوشی پشت را تغییر بدهد بالا ببرد و کنارها و ظرفیتر کند اندازه لنز گوشی پشتی را که زیباتر دیده شود … تشکر

    پاسخ