coinex
راهنمای خرید تکراتو

ارتباطات ماهواره‌ای 500 روستا به ماهواره ایرانست 21 منتقل خواهد شد!

معاون سازمان فضایی ایران اعلام نمود که قرار است ارتباطات ماهواره‌ای بیش از 500 روستا به ماهواره سازمان فضایی ایران، ماهواره ایرانست 21 منتقل شود.

به گزارش تکراتو، به دلیل مشکلات پیش‌آمده اخیر در بخشی از شبکه مخابرات روستایی کشور و قطع شدن ارتباط تلفنی بیش از ۵۰۰ روستا در مناطق دورافتاده، قرار است ارتباطات روستاها به ماهواره سازمان فضایی ایران منتقل شود. این شبکه از ابتدای هفته جاری در حال انتقال از ماهواره خارجی به ماهواره ایرانست۲۱ (بدر-۵) است.

انتقال ارتباطات روستایی به ماهواره ایرانست 21

علی صادقی نایینی، معاون توسعه کاربرد و خدمات فضایی سازمان فضایی ایران اعلام نمود که ارتباطات تلفنی در روستاها توسط یکی از شرکت‌های داخلی ارایه‌کننده خدمات ارتباط ماهواره‌ای تامین می شود. به گفته وی پس از اینکه خدمات از روز شنبه دچار مشکل شد، عملیات انتقال به ماهواره سازمان فضایی ایران (ایرانست۲۱) با سرعت در حال انجام است.

ماهواره ایرانست 21

ماهواره ایرانست 21 یک ماهواره مخابراتی است که مدیریت و ارایه خدمات آن توسط سازمان فضایی ایران انجام می‌شود. شرکت های خصوصی داخلی دارای پروانه ارایه خدمات ماهواره‌ای (SAP) هستند و خدمات ارتباطی مختلفی از قبیل شبکه‌های بانکی کشور، مراکز و صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و تعدادی از شبکه های زیرساختی دیگر را بر روی پهنای باند این ماهواره، به کاربران دولتی و خصوصی ارایه می‌کنند.

.

منبع: yjc

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر