;
coinex

استفاده از تماس تصویری در آی گپ پلاس فراهم شد؛ نسخه لینوکس در راه است!

امکان استفاده از تماس تصویری در آی گپ پلاس قرار است تا دو هفته دیگر فراهم شود. همچنین گفته شده که نسخه لینوکس این پیام رسان نیز در راه است.

به گزارش تکراتو، مدیر پیام رسان آی گپ اعلام کرده است که تا دو هفته آینده، نسخه پلاس پیام رسان بومی آی گپ با قابلیت برقراری تماس تصویری و صوتی راه اندازی می شود. از طریق این قابلیت امکان برقراری تماس نقطه به نقطه برای کاربران فراهم خواهد شد. به گفته کاظمی آی گپ پلاس از نسخه آی گپ مجزاست و رابط کاربری آن نیز کاملا متفاوت از تلگرام خواهد بود.


بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان آی گپ ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی آی گپ بدانید


استفاده از تماس تصویری در آی گپ پلاس

کاظمی در ادامه صحبت های خود در مورد تماس تصویری در آی گپ پلاس اعلام نمود که این پیام رسان هم اکنون حدود ۶۰۰ هزار کاربر دارد و آنها نیز در حال ارتقای زیرساختها برای افزایش رضایت کاربران و حل مشکلات کیفی این سرویس هستند.

اختلال در دریافت پیامک فعال سازی آی گپ

مدیر پیام رسان آی گپ در مورد اختلال در دریافت پیامک فعالسازی این اپلیکیشن اعلام نمود که حل این مشکل برعهده آنها نیست بلکه مربوط به همکاری اپراتورهای موبایل در برقراری زیرساختهای مورد نیاز است. به گفته در صورتی که چنین شرایطی اتفاق افتد و در صورت عدم دریافت پیامک از طریق اپراتورهای داخلی، پس از ۳ بار تلاش کاربر، امکان ارسال پیامک به کاربر از طریق گیت وی بین الملل فراهم شده است.

مدیر پیام رسان آی گپ تاکید کرد که تمامی کسب و کارها می توانند از امکانات پیام رسانهای بومی برای کسب و کارهای خود استفاده کنند و رونق کسب و کارها در پیام رسانهای بومی نیز وجود دارد. به گفته وی در آی گپ امکان ایجاد کانال و گروه نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر