;
coinex

جعبه گشایی هواوی پی 20 و پی 20 پرو ؛ زیبای هواوی خودنمایی می‌کند [تماشا کنید]

در این مطلب یک ویدئوی تماشایی از جعبه گشایی هواوی پی 20 (Huawei P20) و هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) برایتان آماده کرده‌ایم تا برای اولین بار از نزدیک با امکانات پرچمداران جدید هواوی آشنا شوید، پس در ادامه با تکراتو همراه باشید.

هواوی P20 و هواوی P20 پرو با امکانات و دوربین‌های فوق‌العاده‌ی خود، به ویژه دوربین 40 مگاپیکسلی P20 پرو، توجه فراوانی را در مدت اخیر به خود جلب کرده‌اند. در این ویدئو می‌خواهیم ببینیم که این دو دستگاه با چه امکاناتی به دست مشتریان می‌رسند.

جعبه گشایی هواوی پی 20 و هواوی پی 20 پرو

محتویات جعبه‌ هواوی پی 20 و پی 20 پرو به شرح زیر است:

  • گوشی هوشمند
  • شارژر دیواری با تکنولوژی شارژ سریع
  • تبدیل USB-C به USB-A
  • تبدیل USB-C به جک 3.5 میلی‌متری هدفون
  • سوزن مخصوص خارج کردن سیم کارت
  • هدفون‌های مخصوص با میکروفون داخلی
  • دفترچه راهنما

یکی از نکات جالبی که در بسته‌بندی پرچمداران هواوی لحاظ شده، محافظ نصب شده‌ی پلاستیکی بر روی نمایشگر گوشی است و دیگر نیازی نیست نگران خط و خش برداشتن نمایشگر گوشی خود باشید. البته بهتر است که در اسرع وقت یک محافظ شیشه‌ای برای صفحه نمایش گوشی خود تهیه کنید؛ اما با وجود این محافظ نصب شده حداقل برای چند روز اول دیگر نگرانی بابت خش برداشتن نمایشگر گوشی نخواهید بود.


بیشتر بخوانید: بررسی هواوی پی ۲۰ پرو (Huawei P20 Pro)


متاسفانه همانطور که در ویدیوی جعبه گشایی هواوی P20 و P20 پرو خواهید دید، هردو محصول از نداشتن جک 3.5 میلی‌متری هدفون رنج می‌برند و شما یا باید به هدفون USB-C داخل جعبه اکتفا کنید و یا اینکه از رابط USB-C به جک هدفون استفاده کرده و هدفون خود را متصل کنید.

البته گزینه‌ خرید یک هدفون بلوتوث خوب را نیز نباید فراموش کرد. این که هر روز تعداد بیشتری از تولیدکنندگان جک هدفون را از محصولات خود حذف می‌کنند، واقعا خبر ناامید کننده‌ای است؛ اما در عوض می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نه چندان دور با این رویه، هدفون‌های بی‌سیم نیز به صورت رایگان همراه با این دسته محصولات عرضه شوند.

یکی از ویژگی‌های جذاب هواوی پی 20 طراحی زیبای آن به ویژه رنگ آبی ترکیبی استفاده شده در پشت دستگاه است. طراحی ناچ یا همان بریدگی نمایشگر، کنارها، حتی شکل اسپیکرها، همگی شما را به یاد آیفون 10 اپل می‌اندازند و مشخصا باید اعتراف کرد که هواوی در طراحی پرچمداران خود از محصول پرطرفدار این روزهای اپل بسیار الهام گرفته است.

حتی چینش عمودی دوربین‌ها در پشت دستگاه نیز برگرفته شده از آیفون 10 است، اما وقتی نوبت به مقایسه‌ی عملکرد این دوربین می‌رسد، باید گفت که هواوی یک جهش چشمگیر در دنیای دوربین‌های گوشی‌های هوشمند ایجاد کرده است.

تا زمانی که به کیفیت تصاویر ثبت شده با هواوی P20 پرو از نزدیک نگاه نکنید شاید به درستی دلیل این همه تعریف و تمجید از دوربین سه‌گانه 40 مگاپیکسلی این دستگاه را متوجه نشوید، بنابراین برای درک بهتر می‌توانید به بررسی جامع و کامل دوربین هواوی P20 پرو از نگاه DxOMark که پیش از این در تکراتو برای شما ارائه شده بود مراجعه کنید.

اکنون دعوت می‌کنیم جعبه گشایی هواوی پی 20 و هواوی P20 پرو را به تماشا بنشینید و از نگاه اولیه به این پرچمداران لذت ببرید

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر