;
coinex

یک گوشی جدید با باتری بسیار بزرگ ؛ یولفون پاور 5

یولفون، یکی از گوشی سازان چینی، اخیرا از محصولی به نام یولفون پاور 5 (Ulefone Power 5) رونمایی کرده است. این گوشی به یک باتری بزرگ 13 هزار میلی‌آمپر ساعت مجهز است. در این مطلب به ارائه جزییاتی در مورد این محصول پرداخته‌ایم.

یولفون پاور 5 یک گوشی خاص است. این محصول برای اولین بار در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلونا نشان داده شد. با این حال، این گوشی در طول چند هفته اخیر هم تیتر داغ بسیاری از وب سایت‌های خبری بوده است. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی هوشمند که برگ برنده اصلی فروش آن نیز به شمار می‌آید، باتری به کار رفته در این محصول است.

این باتری 13000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از این نظر نسبت به باتری‌های به کار رفته در بیشتر گوشی‌های برجسته موجود در بازار به اندازه 3 تا 4 برابر بزرگ‌تر است. سازنده مشهور چینی گفته است که یولفون پاور 5 می‌تواند به کمک این باتری با یک بار شارژ کامل به مدت هفت روز فرامین مورد نظر کاربرش را انجام دهد.


بیشتر بخوانید: بهترین عمر باتری گوشی ؛ کدام باتری عملکرد بهتری دارد؟


با این باتری بزرگ، شما باید در طول یک سال فقط 52 مرتبه این باتری قدرتمند را شارژ کنید. یولفون گفته است که این باتری توانایی پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 5V/5A را دارد و به کمک شارژر استاندارد 10 واتی پاور 5، در عرض 150 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

یولفون پاور 5

ویژگی برجسته دیگر یولفون پاور 5 دوربین‌های این گوشی هوشمند است. این محصول از یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 21 و 5 مگاپیکسلی و یک دوربین دوگانه سلفی با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. سازنده چینی یک نرم افزار بهینه سازی شده دوربین را نیز بر روی گوشی جدیدش نصب کرده تا از این طریق بتواند ویژگی‌هایی برجسته‌ای مانند قابلیت نثبیت کننده نوری تصویر (OIS) را هم در اختیار کاربرانش بگذارد.

یولفون پاور 5 به یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی پلاس مجهز شده است. این نمایشگر 1080 در 2160 پیکسل از نسبت تصویر 18 به 9 و تراکم پیکسل 402ppi بهره می‌برد. یک رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، پردازشگر مدیاتک MTK6763، اسکنر اثر انگشت جانبی، قابلیت تشخیص چهره، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و کاور دارای پوشش چرمی از دیگر ویژگی‌های برجسته یولفون پاور 5 هستند.

یولفون پاور 5

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام ممنون از اطلاعاتی که دادید نگفتید که این گوشی داخل ایران میاد یانه یا مثلا ریجستری میشه یانه یه توضیحات بیشتری مثل قیمت و غیره بگید ممنون میشم چون این تنها سایتی که درباره این گوشی نظر داده

    پاسخ

    اقای محمد حسین عابدی ممنون بابت نظری که دادید چشم حتما

    پاسخ

    از طریق بست چینا اقدام به خرید کن
    من پاور 2 دارم و راضی هستم
    bestchina@

    پاسخ