;
coinex

عرضه احتمالی اچ تی سی یو 12 پلاس در خرداد ماه!

براساس ادعاهای موجود گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس قرار است به زودی عرضه شود. زمان عرضه این گوشی اواخر ماه می اعلام شده است.

به گزارش تکراتو، بسیاری از کاربران برای عرضه پرچم‌داران شرکت‌های محبوب خود لحظه‌شماری می‌کنند. ال‌جی برای معرفی گوشی جدیدش با نام تجاری جی ۷ تین کیو (G7 ThinQ) آماده می‌شود و اچ‌تی‌سی نیز به دنبال آماده‌سازی فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۸ خود با نام احتمالی یو 12 پلاس است.

عرضه اچ تی سی یو 12 پلاس

عرضه اچ تی سی یو 12 پلاس در نیمه دوم ماه می خواهد بود. این احتمال وجود دارد که در ماه می و پس از معرفی این گوشی در تایوان، رویداد خبری دیگری برای رونمایی جهانی از جانشین یو ۱۱ پلاس برگزار شود. مدل ۱۲۸ گیگابایتی عضو آینده سری یو نزدیک به ۸۴۶ دلار قیمت خواهد داشت. از آنجایی‌که مقر اچ‌تی‌سی در تایوان است، احتمالاً پرچم‌دار جدید این شرکت در تایوان عرضه خواهد شد و سپس به بازارهای دیگر راه پیدا خواهد کرد.

ویژگی های اچ تی سی یو 12 پلاس

یو ۱۲ پلاس با صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن +QHD عرضه می شود. مدل مذکور از نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد ۱۸:۹ برخوردار خواهد بود و برخلاف دیگر پرچم‌داران نظیر پی ۲۰ هواوی، ال‌جی جی ۷ و وان‌پلاس ۶، حاشیه‌ی بالای نمایشگر را حفظ کرده است. اگر به دنبال خرید این گوشی با قیمت مناسب هستید، می‌توانید مدل ۶۴ گیگابایتی را مد نظر قرار دهید.

این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام است که هشت هسته پردازشی دارد و تحت فرآیند ساخت ۱۰ نانومتری توسعه یافته است. این فبلت از باتری با ظرفیت بیشتر از ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌گیرد. این گوشی پرچم دار به دوربین دوگانه مجهز شده و حتی احتمالاً دوربین سلفی دوگانه نیز داشته باشد. با توجه به وجود حاشیه‌های باریک در بالا و پایین صفحه‌نمایش، ممکن است حسگر اثر انگشت در قاب پشتی گوشی نیز وجود داشته باشد.

مدل مذکور با بلندگوهای استریو ارائه خواهد شد و حتی موفق شده است تأییدیه‌ای به دست آورد که ثابت می‌کند این مدل، بدنه ضد آب و گرد وغبار خواهد داشت. درحال‌حاضر اچ‌تی‌سی به هیچ‌یک از این شایعات واکنش نشان نداده است و مشخص نیست اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس چقدر صحت داشته باشد.

.

منبع: androidheadlines

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر