;
coinex

برترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 ؛ برای گردش به کجا سفر کنیم؟

برترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 مشخص شدند. هر یک از این مقاصد مشخص شده، دارای جاذبه های مهم خاص خود هستند.

به گزارش تکراتو، جهان پر از زیبایی های متفاوت و مکان های دیدنی است. هر یک از افراد نیز علاقه مند به دیدن جاذبه های گردشگری متفاوتی هستند که باعث می شود به مکان های مختلف سفر کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی برترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 بپردازیم.


بیشتر بخوانید: برترین مقصدهای گردشگری در سال 2018


10 مقصد برتر برای گردشگری در سال 2018 انتخاب شده اند. در ادامه به بررسی ویژگی ها، جاذبه های گردشگری و… در ارتباط با این مکان ها خواهیم پرداخت.

1.پاریس، فرانسه

یکی از برترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 پاریس است. از جاذبه های مهم آن که باعث جذب توریست های زیادی می شود می توان به موزه لوور، برج ایفل، باغ های لوگزامبورگ اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی به پاریس در سال 2017 چیزی حدود 14.26 میلیون نفر اعلام شده است.

2.لندن، انگلستان

لندن یکی از بهترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 است. از جاذبه های مهم آن که باعث جذب توریست های زیادی می شود می توان به بیگ بن، چشم لندن و کاخ باکینگهام اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی در سال 2017 چیزی حدود 19.8 میلیون نفر اعلام شده است.

3.رم، ایتالیا

رم نیز یکی از برترین مقاصد گردشگری در سال 2018 است. از جاذبه های مهم آن می توان به کلسیوم، پانتئون، کلیسای سنت پیتر اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی در سال 2017 چیزی حدود 9.6 میلیون نفر اعلام شده است.

4.بالی، اندونزی

بالی اندونزی یکی دیگر از زیباترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 است. از جاذبه های مهم آن نیز می توان به پارک آبی واتربوم، معبد گوالاوا و معبد تانا لات اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی در سال 2017 چیزی حدود 5.5 میلیون نفر اعلام شده است.

5.کرت، یونان

از جمله برترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 می توان به کرت اشاره نمود. کرت نیز به دلیل دارا بودن مکان های دیدنی توانسته در این لیست قرار گیرد. از جاذبه های مهم آن می توان به ساحل الافونیسی، آکواریوم آکواورئد و موزه باستان شناسی اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی به طور دقیق اعلام نشده است.

6.بارسلون، اسپانیا

یکی از بهترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 بارسلون است. از جاذبه های مهم آن که باعث جذب توریست های زیادی می شود می توان به کلیسای ساگرادا فامیلیا، پارک گوئل و خیابان لارامبلا اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی در سال 2017 چیزی حدود 7.6 میلیون نفر اعلام شده است.

7.پراگ، جمهوری چک

پراگ یکی دیگر از برترین مقاصد گردشگری در سال 2018 است. از جاذبه های مهم آن می توان به پل چارلز، قلعه پراگ و میدان تاریخی پراگ اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی در سال 2017 چیزی حدود 8.5 میلیون نفر اعلام شده است.

8.مراکش، مراکش

مراکش نیز بهترین مقاصد گردشگری در سال 2018 است. از جاذبه های مهم مراکش می توان به باغ ماژورل، موزه عکاسی و مساجد مراکش اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی به مراکش در سال 2017 چیزی حدود 2.5 میلیون نفر اعلام شده است.

9.استانبول، ترکیه

از جاذبه های مهم گردشگری استانبول که باعث شده در لیست زیباترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 قرار گیرد، می توان به مسجد ایاصوفیه، کاخ دولما باغچه و کاخ توپکاپی اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی به استانبول در سال 2017 چیزی حدود 7 میلیون نفر اعلام شده است.

10.نیویورک، آمریکا

یکی از برترین مقصدهای گردشگری در سال 2018 نیویورک است. از جاذبه های مهم آن که باعث جذب توریست های زیادی می شود می توان به مجسمه آزادی، سنترال پارک و تایمز اسکوئر اشاره کرد. تعداد توریست های ورودی به پاریس در سال 2017 چیزی حدود 61.7 میلیون نفر اعلام شده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر