coinex
راهنمای خرید تکراتو

ال جی جی 7 به دکمه‌ی مجزا برای دستیار گوگل مجهز می‌شود

ال جی با تعبیه‌ی یک دکمه‌ی مجزا در ال جی جی 7 تین‌کیو، دسترسی به دستیار هوشمند گوگل را آسان می‌کند.

جدیدترین رندرهای منتشر شده از گوشی ال جی جی 7 تین‌کیو از وجود یک دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راستی این دستگاه خبر می‌دهند. این تنها دکمه‌ای خواهد بود که در این قسمت تعبیه می‌شود. گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که در لبه‌ی سمت چپی این موبایل هوشمند نیز یک دکمه‌ی فیزیکی قرار خواهد گرفت. بنابر این گزارش، این دکمه برای دسترسی آسان به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت طراحی شده است. این طراحی نشان می‌دهد که گوشی ال جی جی 7 تین‌کیو با قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه خواهد بود.

ال جی قصد ندارد همانند کمپانی سامسونگ، دستیار هوشمند مخصوص به خود را طراحی کند. با توجه به اینکه دکمه‌ی پاور در لبه‌ی سمت راستی تعبیه شده، به نظر نمی‌رسد که پنل پشتی دستگاه به دکمه‌ی پاور و مجهز به اثرانگشت مجهز شود؛ بلکه سنسور اثرانگشت به تنهایی در این پنل قرار می‌گیرد. برخی انتظار دارند که دکمه‌ای با قابلیت شخصی‌سازی در اسکنر اثرانگشت قرار بگیرد؛ چراکه دکمه‌ی تعبیه شده برای دستیار گوگل، این قابلیت را ندارد و تنها برای دسترسی به این ویژگی هوشمند تعبیه شده است.

گوشی هوشمند ال جی جی 7 تین‌کیو، علاوه بر دستیار گوگل به ویژگی‌های هوشمند دیگری مثل تشخیص منظره (مخصوص دوربین) مجهز می‌شود. قبلا در گوشی‌های ال جی وی 30 اس و ال جی وی 30، شاهد تکنولوژی مشابه بوده‌ایم.

بنابر آخرین اخبار، گوشی ال جی جی 7 به نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت ابعاد 19:9 و تکنولوژی +MLCD مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات این موبایل هوشمند می‌توان به تراشه‌ی اسنپدراگون 845 با قدرت پردازش 2.9 گیگاهرتز، رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی و قابلیت نصب میکرو اس دی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر