;
coinex

آپدیت اپلیکیشن اندرویدی گوگل و اضافه شدن بخش جدید Your People

اپلیکیشن اندرویدی گوگل در آپدیت جدید خود به بخش Your People  مجهز شد. نسخه بتا 8.0 این اپلیکیشن دیشب منتشر شد.

به گزارش تکراتو، بخش جدیدYour People  به اپلیکیشن اندروید گوگل اضافه شده است. این ویژگی قابلیتی است که به کمک آن، کاربران می توانند یک نام مستعار یا نسبت فامیلی را به دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) ابلاغ کنند تا با وی ارتباط برقرار شود و یا پیامک و اییمل ارسال شود.


بیشتر بخوانید: نصب سیستم عامل ویندوز در کروم بوک آسان تر می شود!


اضافه شدن بخش جدید Your People به اپ گوگل

البته این ویژگی جدید که به اپ گوگل اضافه شده پیش از این نیز وجود داشت. به واسطه این ویژگی می توان برای مخاطبین خود یک نسبت یا نام مستعار انتخاب کرد. در ادامه با گفتن مثلا Call Mom تماس با شخص مورد نظر برقرار می شد. بخش جدیدYour People  نیز همین است اما ویژگی های بیشتری مانند یادآوری تاریخ تولد دارد.

فعال کردن قابلیت جدید Your People

برای دسترسی به بخش جدیدYour People  باید به قسمت تنظیمات دستیار هوشمند گوگل رفت و در این بخش، روی Your People  کلیک کرد. البته این ویژگی هنوز فعال نیست اما یک راه دیگر هم وجود دارد:

  1. اپلیکیشن گوگل را باز کنید
  2. روی میکروفون در نوار جستجو کلیک کرده یا کلمه Ok Google را بگویید، سپس یکی از مخاطبین تان را با نسبت یا نام مستعار صدا بزنید. مثلا Ali is my brother
  3. ممکن است چند مخاطب با نام یکسان وجود داشته باشد که باید مخاطب مورد نظر انتخاب شود.
  4. زیر عبارت Remember a relationship روی تیک سفید رنگ کلیک کنید.
  5. بعد از اینکه نام مستعر اضافه شد می توان به کمک گوگل اسیستنت و از طریق جملاتی همانند Text my sister یا Email my mom  با آن ها ارتباط برقرار کرد.

امکان پاک کردن این نسبت ها نیز وجود دارد. برای این کار باید به گوگل جملاتی مثل Ali is not my brother گفته شود. در ادامه بعد از نشان دادن مخاطب، در زیر Remove nickname  باید تیک سفید رنگ زده شود.

در پایان باید گفت که زمان فعال شدن بخش جدیدYour People  در اپلیکیشن اندرویدی گوگل هنوز مشخص نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر