;
coinex

نقض پتنت ها و حضور دوباره اپل و سامسونگ در دادگاه

پرونده قدیمی نقض پتنت باعث حضور دوباره اپل و سامسونگ در دادگاه شد. سامسونگ و اپل مدت هاست در نبرد مرتبط با نقض پتنت ها هستند.

قرار است در 24 اردیبهشت ماه بار دیگر دو کمپانی اپل و سامسونگ در دادگاه محلی در کالیفرنیا حاضر شوند. سامسونگ در سال 2012 به دلیل نقض پتنت های مرتبط با گوشی های هوشمند، محکوم به پرداخت جریمه ای بیش از یک میلیارد دلار به اپل شد. در ادامه پس از تلاش های بسیار این میزان به 548 میلیون دلار کاهش یافت.


بیشتر بخوانید: درخواست غرامت ۱۷۹ میلیون دلاری اپل از سامسونگ


حضور دوباره اپل و سامسونگ در دادگاه

سامسونگ ادعا کرد که خسارات ناشی از نقض پتنت نباید بر اساس کل میزان فروش دستگاه مرتبط باشد، بلکه تنها باید شامل آن بخشی از فروش باشد که بر اثر نقض مورد بحث تحت تأثیر قرار گرفته است. سامسونگ توانست دادگاه را قانع کند و پرونده دوباره به دادگاه محلی ارجاع یافت. محاکمه در 24 اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند. قاضی پرونده در این باره اعلام کرده که اپل باید بتواند دادگاه را قانع کند که این موضوع اشاره به تمام گوشی ها دارد. به گفته وی مفهومی که اپل به آن اشاره می کند، مهم است زیرا می تواند مبلغ بسیار بالاتری را نصیب اپل کند.

گزارشاتی منتشر شده است که براساس آنها مقامات ارشد اجرایی دو شرکت شهادت نمی دهند. ممکن است جانی آیو، مدیر طراحی اپل و فیل شیلر معاون ارشد بخش بازاریابی این کمپانی متن استشهاد خود را بخوانند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر