;
coinex

علت تاخیر در تولید اسپیکر هوشمند فیس بوک چیست؟

تولید اسپیکر هوشمند فیس بوک تا اواخر پاییز به تاخیر می افتد. دلیل این امر رسوایی کمبریج آنالیتیکا در زمینه‌ی نشر اطلاعات کاربران این شبکه اعلام شده است.

فیسبوک قرار است دو اسپیکر هوشمند با اسم رمز فیونا (Fiona)  و الوا (Aloha) ارائه دهد. هر دوی این اسپیکرها مجهز به صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی درون‌سلولی ال‌جی خواهند بود. صفحه نمایش الوا قابل تنظیم است و بنابراین قیمت بالاتری هم خواهد داشت. تولید این اسپیکرها با تاخیر همراه است و قرار است از ماه اکتبر آغاز شود. این کمپانی ابتدا اعلام کرد که تولید انبوه دو اسپیکر هوشمند خود را در ماه ژوئن آغاز می کند.


بیشتر بخوانید: تاخیر در عرضه اسپیکر خانگی هوشمند فیسبوک به دلیل رسوایی اخیر اطلاعاتی!


تاخیر در تولید اسپیکر هوشمند فیس بوک

مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیر عامل فیسبوک، در پی رسوایی اطلاعاتی شرکتش به کنگره ایالات متحده احضار شد تا مسائل مربوط به حریم خصوصی را تصدیق کند. این امر باعث شد تا روند تولید اسپیکر هوشمند فیس بوک دچار تاخیر شود.

پیش‌بینی می‌شود تولید محصولات مورد نظر تا اکتبر به تأخیر افتاده باشد، زیرا بر اساس گزارش‌ها، حجم سفارشات سال ۲۰۱۸ نسبت به برنامه‌ی اصلی ۲۰ درصد کاهش یافته است. البته برنامه‌ریزی های صورت گرفته برای تولید اسپیکر هوشمند فیس بوک در سال ۲۰۱۹ ، تغییر نکرده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: digitimes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر