;
coinex

انتشار پوستر وان پلاس 6 از تاریخ دقیق رونمایی این دستگاه خبر می‌دهد

وان پلاس 6 (OnePlus 6) رسما در تاریخ 27 اردیبهشت ماه (17 می) در چین معرفی می‌شود. مراسم رونمایی رسمی از این دستگاه، یک روز قبل از آن در لندن برگزار خواهد شد.

بعد از انتشار شایعات فراوان، بالاخره زمان دقیق رونمایی از پرچم‌دار وان پلاس مشخص شد. شرکت وان پلاس رسما تایید کرد که این گوشی هوشمند را در بیست و هفتم اردیبهشت ماه در چین معرفی می‌کند. این موبایل در 26 اردیبهشت ماه (16 می) در لندن رونمایی خواهد شد.

وان پلاس 6 (OnePlus 6) رسما در تاریخ 27 اردیبهشت ماه (17 می) در چین رونمایی می‌شود.

حال که بالاخره از زمان دقیق رونمایی این موبایل مطلع شدیم، می‌توانیم روی مشخصات اصلی این دستگاه متمرکز شویم. خبرهای تایید شده حاکی از آن هستند که وان پلاس به بدنه‌ی شیشه‌ای مجهز می‌شود و در گوشه‌ها کمی خمیده است. مجهز بودن به بدنه‌ی شیشه‌ای می‌تواند احتمال ویژگی شارژ وایرلس را افزایش دهد؛ بنابراین، وان پلاس اولین گوشی این شرکت خواهد بود که از این ویژگی پشتیبانی می‌کند. بنابر گزارش‌ها، بدنه‌ی شیشه‌ای نهایی از میان 70 نمونه‌ی مختلف انتخاب شده است. مدل نهایی از پنج لایه پوشش نانوتک برخوردار شده تا حس عمق بهتری را در دستان کاربر ایجاد کند.


بیشتر بخوانید: هرآنچه باید در مورد گوشی وان پلاس ۶ بدانیم ؛ پرچمدار آینده چینی‌ها


مشخصات وان پلاس 6

تقریبا به‌طور قطع می‌توان گفت که OnePlus 6 به یک ناچ مجهز می‌شود که در لبه‌ی بالایی نمایشگر 6 اینچی آمولد آن تعبیه خواهد شد. برخی شایعات مدعی هستند که این موبایل هوشمند به اسنپدراگون 845، باتری 3450 میلی‌آمپرساعتی، رم 8 گیگابایتی، دو مدل حافظه‌ی 128 و 256 گیگابایتی و دوربین دوگانه‌ (16 و 20 مگاپیکسل) مجهز خواهد شد.

مراسم رونمایی رسمی از این دستگاه در 26 اردیبهشت ماه در لندن برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر