;
coinex

دفتر سرآوا در تهران پلمب شد

دفتر شرکت سرآوا در تهران پلمب شد. سرآوا یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی ایرانی است. این شرکت هدف خود را در بازار کارآفرینی ایران، سعی در انتقال دانش و تجربه مدیریتی به کارآفرینان حوزه فناوری می‌داند. این شرکت در هفته اخیر با مشکلاتی مواجه شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دفتر سرآوا واقع در خیابان الوند در سحرگاه سه شنبه، 4 اردیبهشت ماه، مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌گیرد. علی سمساریلر یکی از معاونان شرکت سرآوا در گفتگویی با ماهنامه “پیوست” این خبر را اعلام کرد. او گفت که درب ورودی سرآوا توسط این افراد تخریب شد، آنها وارد شرکت شدند، اما با ورود به موقع نیروی انتظامی از تخریب بیشتر جلوگیری شد.

هنوز هیچ جزییاتی از قصد این افراد یا ماهیت آنان منتشر نشده است. سمساریلر دلیل ندادن اطلاعات بیشتر را جلوگیری از اخلال در روند کار تحقیقات نیروی انتظامی اعلام کرده است.

برخی نیز پلمپ دفتر خیابان الوند سرآوا را به مشکلات مالیاتی نسبت می‌دهند، شاید به این دلیل که حمله افراد ناشناس نمی‌تواند دلیل منطقی برای پلمب دفتر یک شرکت باشد!

سرآوا یک شرکت بزرگ ایرانی است که در استارتاپ‌ها و شرکت‌های بزرگی همچون دیجی کالا و بازار، سرمایه گذاری کرده است. آواتک یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت است که به عنوان یک شتاب‌دهنده نقش پرو بال دادن به استارتاپ‌های تازه شکل گرفته را دارد.

پیش از خبر پلمب دفتر سرآوا اعلام شده بود که دفتر این شرکت توسط نهاد خاصی (نام نهاد یا سازمان مذکور اعلام نشد) تعطیل شده و مدارک این شرکت توسط نیروی‌های انتظامی خارج شده است، اما سرآوا این خبر را نیز تکذیب می‌کند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر