;
coinex

دوربین وان پلاس 6 نیز با قابلیت سوپر اسلوموشن خودنمایی می‌کند

سوپر اسلوموشن قابلیت جذابی است که سونی آن را به نمایش گذاشت و سامسونگ تبلیغات وسیعی برای آن کرد. به نظر می‌رسد که دوربین وان پلاس 6 نیز به این ویژگی مجهز خواهد بود. پس پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی نیز فیلمبرداری با سرعت فوق آهسته را تجربه خواهد کرد.

یکی از زیرشاخه هندی شرکت وان پلاس تایید کرده است که گوشی پرچمدار وان پلاس 6 (One Plus 6) از یک دوربین با قابلیت ضبط فیلم با سرعت فوق آهسته بهره می‌برد.

تصویر تبلیغاتی که در ادامه این پاراگراف مشاهده می‌کنید، به طور واضح نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند می‌تواند قابلیتی مانند حالت فیلمبرداری فوق آهسته (Super Slow-Motion) گوشی‌های گلکسی اس 9 سامسونگ و اکسپریا ایکس زد 2 سونی را در اختیار کاربرانش بگذارد.


تماشا کنید: قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن گلکسی اس ۹ سامسونگ


دو گوشی آخری که توسط وان پلاس عرضه شدند، این توانایی را داشتند که در قالب مشخصه‌ای به نام “Slo Mo” از سوژه‌های مورد علاقه کاربران خود فیلم حرکت آهسته با نرخ 240 فریم بر ثانیه و رزولوشن 720p ضبط کنند.

وان پلاس 6

سازنده چینی این امکان را نیز برای کاربران این دو محصول فراهم کرده بود که نرخ فیلمبرداری صحنه آهسته را به 480 فریم بر ثانیه افزایش دهند؛ اگرچه که نتایج فیلم‌برداری این دو گوشی هوشمند با این نرخ همیشه یکسان نبودند.

مشخصات وان پلاس 6

انتظار می‌رود که وان پلاس 6 دوربین دوگانه گوشی وان پلاس 5 تی را به همراه دو حالت عکاسی پرتره و زیبا سازی تصاویر (به صورت آپشنال) در اختیار کاربران خود بگذارد. این احتمال وجود دارد که سازنده چینی، رزولوشن این دوربین را افزایش و آن را به قسمت مرکزی پنل پشتی گوشی جدیدش انتقال داده باشد.

این شرکت اخیرا تایید کرد که گوشی وان پلاس 6 را به طور رسمی در تاریخ 26 اردیبهشت ماه (16 مه) معرفی کرده و در 27 اردیبهشت در بازارهای چین و هند عرضه می‌کند. این گوشی هوشمند از رم 8 گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون 845 بهره می‌برد. بد نیست بدانید که مدل پیشرفته این محصول به یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز شده است.


بیشتر بخوانید: هرآنچه باید در مورد گوشی وان پلاس ۶ بدانیم ؛ پرچمدار آینده چینی‌ها


وان پلاس در اواخر سال گذشته میلادی یک نسخه از گوشی وان پلاس 5 تی خود را با تم فیلم جنگ ستارگان عرضه کرد و حال می‌خواهد یک مدل تولید محدود از گوشی جدیدش را نیز با تم فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (یکی از بهترین فیلم‌های 2018) در اختیار کاربران و طرفدارانش بگذارد.

وان پلاس 6 به یک نمایشگر با بریدگی محل سنسورها (مانند آیفون X) و با نسبت تقریبی 90 درصدی صفحه نمایش به بدنه مجهز است. این گوشی هوشمند توانایی تشخیص چهره و پشتیبانی فرامین ناوبری لمسی را نیز دارد.

انتظار می‌رود که وان پلاس این محصول را با قیمت پایه 550 دلار از اواخر ماه مه وارد بازار کند. وان پلاس 6 قرار است که بهترین گوشی این سازنده چینی باشد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر