;
coinex

پیام رسان مداد رونمایی می شود؛ اپلیکیشنی مخصوص کودک

پیام رسان مداد قرار است به زودی رونمایی شود. پیام رسان ایرانی مداد که توسط پیام رسان گپ ارائه می شود، مخصوص کودکان و نوجوانان است.

به گزارش تکراتو، اپلیکیشن گپ قصد رونمایی از پیام رسان مداد را دارد. این پیام‌رسان ایرانی جدید، ویژه کودکان و نوجوانان است. پیام رسان گپ خود یکی از پیام رسان های ایرانی است که توانسته نظر کاربران زیادی را تاکنون به خود جلب کند. این پیام رسان همچنین از جمله پیام رسان های مورد تایید است.


بیشتر بخوانید: بررسی پیام رسان گپ ؛ هر آنچه که باید در مورد اپلیکیشن ایرانی گپ بدانید


رونمایی از پیام رسان مداد به زودی!

دکتر انجیدنی مدیر پیام رسان گپ در توئیتر خود از رونمایی پیام رسان مداد خبر داد. هدف از ارائه پیام رسان ایرانی کودک و نوجوان این است که از این پس کودکان نیز بتوانند در دنیای هوشمند حضور یابند، بدون اینکه دغدغه ای در این مورد برای والدین وجود داشته باشد.

پیام رسان مداد رونمایی می شود

انجبینی در توییتر خود نوشت که آنها برای صیانت از کودکان در فضای مجازی تصمیم به ارائه پیام رسان ایرانی کودک و نوجوان گرفته اند. پیام رسان مداد دنیایی هوشمند برای ارتباط با کودکان و نوجوانان با دوستان، فامیل و مدرسه خواهد بود. پیام رسان مداد به زودی رونمایی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. خدمت دوستان عزیز میشه یکی به من بگه لینک دانلود کجاست به دوستم هم برنامه مداد رو معرفی کردم

    پاسخ