;
coinex

یوتیوب ریمیکس جایگزین گوگل پلی موزیک می شود

قرار است یوتیوب ریمیکس جایگزین سرویس گوگل پلی موزیک شود. برخی منابع آگاه اعلام کرده اند که به زودی تمام این سرویس‌ها در قالب یک سرویس واحد ارائه خواهند شد.

به گزارش تکراتو، سرویس یوتیوب ریمیکس سرویسی است که عده ای آغاز کار آن را پایان عمر گوگل پلی موزیک دانسته اند. البته یوتوب ریمیکس به احتمال زیاد برای رقابت مستقیم با اسپاتیفای طراحی شده، بنابراین اینکه یوتیوب ریمیکس  بخواهد برای بهتر دیده شدن به کار گوگل پلی موزیک پایان دهد، منطقی است. البته گوگل به صورت رسمی این موضوع را تایید نکرده است.

سرویس یوتیوب ریمیکس

اطلاعات زیادی در مورد یوتوب ریمیکس در دسترس نیست. اما چندی پیش لیور کوهن، رئیس بخش موسیقی یوتوب در پاسخ به سؤال خبرنگاران اعلام کرد که یوتیوب ریمیکس ترکیبی از قدرت سرورهای گوگل پلی موزیک و گستردگی و عمق محتوای یوتوب خواهد بود. براساس شایعات یوتوب ریمیکس ویژگی هایی شبیه اسپاتیفای دارد و می تواند بسته به زمان روز، پلی‌لیست مناسبی را به کاربر ارائه کند.

تعداد سرویس‌های مبتنی بر موزیک گوگل بسیار زیادند. در کنار گوگل پلی موزیک، اپلیکیشن یوتیوب، یوتیوب رد و اپلیکیشن مستقل یوتیوب موزیک وجود دارد که همگی به طور تخصصی روی موسیقی متمرکز شده اند. به نظر می رسد که یوتوب ریمیکس بتواند تمام سرویس ها را به صورت یکجا ارائه کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcommunity

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر