;
coinex

معرفی ماوس های گیمینگ ارزان قیمت ریزر با قابلیت های پیشرفته

ریزر ماوس های گیمینگ ارزان قیمت خود را معرفی کرد. این کمپانی تا امروز بیشتر دوست داشت به سراغ تولید تجهیزاتی برود که بتواند کاربران پولدار را خوشحال کند.

بیشتر شرکت های تولید کننده‌ی تجهیزات جانبی مخصوص بازی‌های کامپیوتری در تلاش هستند تا بتوانند بهترین تولیدات خود را به کاربران عرضه کنند. یک کمپانی نظیر ریزر بیشتر سراغ تولید تجهیزاتی نظیر ماوس هایپر فلاکس مامبا یا کیبورد‌ های بلک ویدو می رود تا از این طریق بتواند کاربران پولدار خود را با گجت‌های فوق پیشرفته‌ خوشحال کند.

البته ریزر به تازگی روند جدیدی را نیز در کنار سایر تولیدات خود در پیش گرفته است. ریزر قصد تولید محصولات فوق پیشرفته دارد و مایل است ماوس های گیمینگ ارزان قیمت را به بازار جهانی عرضه کند.


بیشتر بخوانید: بهترین ماوس های گیمینگ ۲۰۱۷ : ترکیب‌هایی منحصر بفرد از دقت، سرعت و زیبایی!


تولید ماوس های گیمینگ ارزان قیمت توسط ریزر

معرفی ماوس های گیمینگ ارزان قیمت

ریزر به تازگی از ماوس‌ هایی به نام  Razer Abyssus Essential رونمایی کرده که از مشخصه‌‌ های فوق العاده‌ی دیگر ماوس‌های این شرکت نظیر کلید‌های قابل برنامه ریزی بهره نبرده اند، اما در عوض قیمت آنها کاهش یافته و کاربران بیشتری قادر خواهند بود آن‌ها را خریداری کنند.

ماوس های گیمینگ ارزان قیمت ریزر، حدود ۴۹.۹۹ دلار قمیت دارند و ارزان ترین ماوس های این شرکت هستند. یک ویژگی به خصوص به نام underglow نیز در این محصولات به کار رفته که زیر ماوس را روشن می‌کند. این محصول همچنین یک سنسور اپتیکال با دقت 7200 DPI  و دو کلید و یک اسکرول ساده نیز دارد. این ماوس هیچ کلید اضافه ای ندارد و این امر باعث شده تا ضمن بهره بردن از یک طراحی متقارن و ساده، کاربران چپ دست و راست دست، بتوانند به راحتی از این ماوس استفاده کنند.

با معرفی Absyssus Essential فهرست محصولات اقتصادی‌تر رزیر تکمیل شده اند. مجموعه ماوس های گیمینگ ارزان قیمت ریزر با اضافه شدن به کیبورد Cynosa Chroma و ماوس پد  Goliathus Chroma، گزینه‌ی ارزانتری را برای تمامی گیمرها فراهم کرده اند. این مجموعه محصول برای گیمیرهای که قدرت خرید بالایی ندارند، مناسب هستند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر