;
coinex

رونمایی از ساعت هیبریدی جدید ال جی ؛ گجتی هوشمند با ویژگی هایی جدید

ساعت هیبریدی جدید ال جی قرار است به زودی رونمایی شود. در این ساعت هوشمند از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده شده است.

شرکت کره‌ای ال جی این پوشیدنی‌های جدید را روز دهم اردیبهشت ماه امسال معرفی خواهد کرد. ساعت هیبریدی جدید ال جی ضد آب است و در آن قابلیت‌های گجت‌ هوشمند با ساعت‌ مکانیکی ترکیب شده است. این ساعت از استیل ساخته شده، عقربه‌های فیزیکی دارد و قادر است اپلیکیشن‌های مختلف را تحت سیستم عامل Wear OS گوگل باز کنند.


بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند ال جی تاییدیه FCC را به دست آورد


خصوصیات مهم ساعت هیبریدی جدید ال جی

عمر باتری بالا یکی از خصوصیات مهم ساعت هیبریدی جدید ال جی  است. ال جی ادعا کرده که با یک بار شارژ کردن، می توان از این ساعت ۱۰۰ روز استفاده نمود، البته در صورتی که سیستم عامل این موبایل به طور کامل خاموش باشد. همچنین اگر باتری ۲۴۰ میلی آمپر ساعتی این گجت به طور کامل تخلیه شود، باز هم می توان تا ۴ روز از آن استفاده کرد.

نمایشگر ۱.۲ اینچی این ساعت دارای رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است و احتمالاً از چیپست اسنپدراگون ۲۱۰۰، حدود ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. پشتیبانی از وای فای، بلوتوث ۴.۲ از دیگر مشخصه‌های مهم ساعت هیبریدی جدید ال جی است. طراحی این گجت‌ها نیز ترکیبی از ساعت‌های قبلی ال جی به شمار می‌رود و به نظر می‌رسد المان‌هایی از مدل‌های اسپورت و استایل را در خود داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر