;
coinex

پیش نمایش آفیس 2019 توسط مایکروسافت منتشر شد

مایکروسافت پیش نمایشی از قابلیت ها و امکانات آفیس 2019 را برای مشتریان تجاری منتشر کرده است. این پیش نمایش برخی گزینه های موجود در آفیس 365 پرو پلاس را نیز شامل می شود.

مجموعه آفیس 2019 شامل اپلیکیشن های وُرد، اکسل، پاورپوینت، و اوت لوک در کنار ورژن سرور Exchange ،Sharepoint  و اسکایپ سازمانی خواهد بود. این به روزرسانی شامل ارائه ویژگی های متنوعی چون نشانه گذاری دستی بهبود یافته از قبیل حساسیت فشار و افکت های متنوع است که در تمام اپلیکیشن ها قابل استفاده است و امکان یادداشت برداری و ترسیم اشکال را به صورت طبیعی تر فراهم می کند.


بیشتر بخوانید: بهترین برنامه‌های رایگان برای گرفتن تصویر اسکرین شات در ویندوز : کدام نرم افزار را نصب کنیم؟


بررسی ویژگی و قابلیت های موجود در آفیس 2019

همچنین می توان به امکان تقویت تجزیه و تحلیل داده ها در اکسل به لطف فرمول ها، چارت ها و ادغام Power BI در کنار قابلیت های ارائه پیچیده در پاورپوینت مثل Morph و Zoom اشاره نمود. مجموعه نرم افزاری آفیس 2019 فقط  بر روی ویندوز 10 قابل استفاده است و  امکان استفاده از آن در دستگاه های مبتنی بر ویندوز 7 یا ویندوز 8.1 وجود ندارد. قرار است نسخه ای جداگانه از آفیس 2019 نیز برای سیستم های مبتنی بر macOS توسعه پیدا کند.

از دیگر ویژگی های آفیس 2019 می توان به قابلیت Click-to-Run که نخستین بار در نسخه 2013 معرفی شد، اشاره کرد. C2R شامل به روزرسانی های ماهانه، اپلیکیشن های به روز در زمان نصب، کاهش مصرف شبکه از طریق فناوری بهینه سازی دانلود ویندوز 10 و ارتقای آسان به آفیس 365 پرو پلاس است.

آفیس 2019 تا اوایل زمستان منتشر خواهد شد و به نظر می رسد که مشتریان آن کسب و کارهایی باشند که تاکنون اقدام به خرید اشتراک آفیس 365 نکرده اند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: windowscentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر