;
coinex

اشباع بازار گوشی های موبایل در دنیا؛ هشداری برای تولیدکنندگان گوشی هوشمند

اشباع بازار گوشی های موبایل در دنیا یک هشدار برای تولیدکنندگان  این حوزه است. البته پیش از این  نیز بسیاری از تحلیل گران در این مورد هشدار داده بودند.

به گزارش تکراتو، گزارشاتی تاکنون در مورد اشباع بازار گوشی های موبایل در جهان منتشر شده است. این مسئله می تواند برای شرکت های فعال در این حوزه مشکلاتی را باعث شود. در ادامه مروری بر گزارش های موجود در مورد اشباع بازار گوشی های موبایل خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: میزان رضایت کاربران از آیفون ۱۰ حدود ۹۷ درصد است!


مروری بر مشکلات اشباع بازار گوشی های موبایل

چین بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند و محصولات تکنولوژی در جهان را دارد که اکنون سقوط شدیدی در میزان خرید و فروش گوشی‌های هوشمند را شاهد است. با وجود اینکه جمعیت این کشور بالاست اما خرید و فروش این محصول در این کشور پایین است.

براساس گزارش موسسه تحقیقاتی کانالیز، عرضه گوشی در سه ماهه نخست و آغازین سال ۲۰۱۸ میلادی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، ۲۱ درصد کاهش داشته است. همچنین میزان فروش شرکت‌های فعال و پرفروشی نظیر سامسونگ، جیونی و میزو نیز، در چین نیز به کمتر از نصف تقلیل یافته است.


بیشتر بخوانید: آشنایی با بدترین گوشی های موبایل تولید شده تاکنون


در این بین شرکت شیائومی علاوه بر اینکه کاهش فروش نداشته است، توانسته پیشرفت هایی نیز داشته باشد. شیائومی ۱۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرده و با این رشد ۳۷ درصدی، ارزش سهام خود را به ۱۰۰ میلیون دلار رسانده است. هواوی، اوپو و ویوو نیز توانسته اند سهمی معادل ۷۳ درصد را برای خود دست و پا کنند.

تحلیلگران اعتقاد دارند که تولیدکنندگان این حوزه برای اینکه بتوانند موفق باشند و به رقابت بپردازند باید به فکر طراحی‌های بسیار جدیدتر، متفاوت‌تر و فناوری‌های جذاب و کاربردی‌تر باشند. زیرا تنها در این حالت می توانند مشکل اشباع بازار گوشی های موبایل را حل کنند و به سود دست یابند.

.

منبع: techcrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر