;
coinex

میزان رضایت کاربران از آیفون 10 حدود 97 درصد است!

میزان رضایت کاربران از آیفون 10 توسط موسسه ای به نام Creative Strategies  منتشر شد. این تحقیق بر روی ۱۷۰۰ از دارندگان آیفون 10 انجام شده است.

در این تحقیق بیشترین تمرکز روی جمعیتی قرار داشته که زودتر از سایر افراد این محصول را خریداری کرده اند. زیرا به نظر می رسد که این افراد بالاترین میزان رضایت مندی را داشته باشند. براساس این تحقیق میزان رضایت کاربران از آیفون 10 ، 97 درصد است. از این تعداد ۸۵ درصد دارندگان آیفون 10 اعلام کردند که از موبایل خود بسیار راضی هستند.


بیشتر بخوانید: آیا علت عدم استقبال از آیفون ۱۰ قیمت بالای آن بود؟


چرا میزان رضایت کاربران از آیفون 10 بالاست؟

علاوه بر انجام نظرسنجی و مشخص شدن میزان رضایت کاربران از آیفون 10 ، همچنین مشخص شد که چرا مشتریان تا این اندازه از آیفون 10 رضایت دارند. آیفون 10 اپل در هفت گروه توانست نمره ای بالاتر از ۹۰ را به خود اختصاص دهد. از این تعداد نیمی از آنها نیز امتیاز تقریبا ۱۰۰ را توانستند دریافت کنند.از جمله گروه های مورد نظر می توان به طراحی، سرعت، کیفیت تصویر، ژست های حرکتی، FaceID نمایشگر و باتری اشاره کرد که همگی نیز توانستند امتیاز خوبی به دست آورند.

میزان رضایت کاربران از آیفون 10

در این میان سیری پایین ترین امتیاز را از نظر رضایتمندی مشتریان در میان تمامی امکانات بررسی شده کسب کرده و ظاهرا تنها ۲۰ درصد از خریداران آیفون 10 از این قابلیت رضایت داشته اند. بنابراین به نظر می رسد که سیری مسیری طولانی را باید برای جلب رضایت مشتریان طی کند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر