;
coinex

ادغام تی موبایل و اسپرینت با یک قرارداد 26 میلیون دلاری

ادغام تی موبایل و اسپرینت طی قراردادی ۲۶ میلیارد دلاری انجام شد. این دو اپراتور از این پس بزرگ‌ترین اپراتور فعال در آمریکا خواهند بود.

به گزارش تکراتو، ادغام تی موبایل و اسپرینت پس از انجام مذاکراتی در یک دوره‌ی زمانی ۴ ساله انجام شد. این قرارداد همکاری ارزشی ۲۶ میلیارد دلاری دارد و کاملا مبتنی بر انتقال سهام بین دو شرکت منعقد شده است. به گفته این دو اپراتور ادغام تی موبایل و اسپرینت باعث ایجاد هزاران فرصت شغلی جدید خواهد شد.

ادغام تی موبایل و اسپرینت

اکنون با ادغام تی موبایل و اسپرینت هر دو در مجموع ۱۲۷ میلیون مشترک خواهند داشت. ورایزن به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور آمریکایی، در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۱۱۶ میلیون و AT&T نیز ۹۳ میلیون مشترک دارند. اپراتورهای آمریکایی رقابت سنگینی با یکدیگر دارند. ورایزن با تصاحب یاهو نشان داد که در نظر دارد فعالیت‌های خود را بیش از پیش گسترش دهد. AT&T نیز چندی پیش با توافق ۸۵ میلیارد دلاری، تایم وارنر را تصاحب کرد.

شرکت جدیدی که با ادغام تی موبایل و اسپرینت ایجاد خواهد شد، تحت نام تجاری تی‌ موبایل به کار خود ادامه می دهد. از جمله‌ برنامه‌های تی‌ موبایل باید به سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد دلاری طی سه سال آینده برای توسعه‌‌ی هر چه بیشتر شبکه‌ی 5G  اشاره کرد. البته هر دو شرکت اسپرینت و تی‌ موبایل از نظر زیرساخت‌های G5 از ورایزن عقب‌تر هستند؛

به نظر می رسد که این ادغام در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ نهایی شود و شرکت حاصل از ادغام تی موبایل و اسپرینت از سال آینده‌ی میلادی به‌صورت رسمی آغاز به کار کند. البته شرط اصلی برای نهایی شدن قرارداد همکاری دو شرکت را، باید موافقت رگولاتوری‌ها عنوان کرد.

.

منبع: reuters

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر