coinex
راهنمای خرید تکراتو

موسس واتساپ کمپانی خود را ترک می کند؛ دلیل این کار چه می تواند باشد؟

جان کوم مدیر اجرایی و هم بنیانگذار واتس اپ قصد ترک کمپانی خود را دارد. شاید این اقدام با تصمیم  فیسبوک برای ضعیف کردن سیستم های رمزنگاری اپلیکیشن واتس اپ مرتبط باشد.

به گزارش تکراتو، اپلیکیشن واتس اپ در سال 2014 توسط فیسبوک با پرداخت 19 میلیارد دلار خریداری شد. در آن زمان 3 میلیارد دلار از این مبلغ در قالب سهام فیسبوک پرداخت شد. اخیراً اعلام شده بود که فیسبوک قصد دارد برای استخراج داده های کاربران و بهره بردن از آنها برای اهداف تبلیغاتی، روندهای رمزنگاری این اپلیکیشن را ضعیف تر از پیش نماید. به نظر می رسد که کوم با این تصمیم موافق نباشد.

موسس واتساپ این کمپانی را ترک می کند

موسس واتس در حساب فیسبوک خود اعلام کرد که در حدود یک دهه از زمانی که وی و برایان اکتون واتس اپ را راه اندازی کرده اند می گذرد. وی از سفر شگفت انگیز خود با برخی از بهترین افراد سخن گفت و ادامه داد که اکنون زمان گذر است.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک و شریل سندبرگ نیز از کوم برای تمام کارهایی که او برای ایجاد واتس اپ انجام داده، تشکر کرده اند. زاکربرگ یک علامت اموجی غمگین نیز برای کوم ارسال کرد.

برایان اکتون، هم موسس واتس اپ نیز سال پیش فیسبوک را ترک کرده بود تا به این ترتیب بتواند کسب و کار خود را راه اندازی کند. او در ادامه پس از رسوایی کمبریج آنالیتیکا و فیسبوک هشتگ DeleteFacebook# را راه انداخت و از فالوئرهای حساب توییتر خود خواسته بود که فیسبوک را حذف کنند.

موسس واتساپ نیز پیش از رسوایی مرتبط با کمبریج آنالیتیکا قصد ترک شرکت را داشته بنابراین نمی توان این قصد وی را مرتبط با رسوایی فیس بوک دانست.

.

منبع: neowin

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر