;
coinex

ال جی کیو نوت ؛ برند جدید گوشی و مجهز به قلم استایلوس ال‌جی

طبق گزارشات جدید، ال‌جی احتمالا یک فبلت کیو نوت را در آینده وارد بازار می‌کند. این شرکت بزرگ برند تجاری کیو نوت را در اوایل این ماه در کشورش ثبت کرده است.

برند تجاری جدید ال‌جی توسط سازمان حقوق دارایی‌های فکری کره (KIPRIS) در طبقه بندی نهم (Cat 9) این سازمان که گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌های موبایل، نمایشگرهای گوشی‌های همراه، باتری گجت‌های هوشمند، گیرنده‌های تلویزیونی و هدست‌های بی‌سیم را شامل می‌شود، ثبت شده است. بنابراین می‌توان گفت که کیو نوت (Q Note) یکی از این محصولات است، هرچند که با در نظر گرفتن نام این محصول، انتظار می‌رود که این دستگاه یک گوشی هوشمند باشد.

نام انتخاب شده برای این گجت همچنین از این امر حکایت می‌کند که ال‌جی می‌خواهد آن را با یک قلم در اختیار کاربرانش بگذارد، البته هنوز اطلاعاتی در این زمینه در دسترس نیست. سازنده مشهور کره‌ای در مورد سبک طراحی، مشخصات، تاریخ عرضه و طبقه بندی این گوشی هوشمند نیز اطلاعاتی را منتشر نکرده است اما می‌توان انتظار داشت که کیو نوت به عنوان رقیبی برای گلکسی نوت 9 سامسونگ وارد میدان شود.


بیشتر بخوانید: بررسی سود عملیاتی ال جی در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۸


بعید است که این فبلت در کنار گوشی هوشمند جی 7 تین‌کیو در روز 12 اردیبهشت (2 مه) رونمایی شود، زیرا ال‌جی می‌خواهد این رویداد را تنها به گوشی پرچمدار جدیدش اختصاص دهد. این احتمال وجود دارد که کیو نوت در ماه‌های ژوئن (11 خرداد تا 10 تیر) یا ژوئیه (10 تیر تا 9 مرداد) رونمایی شود. بد نیست بدانید که چند وقت پیش منابع خبری اطلاعاتی را نیز در رابطه با گوشی ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4)، محصول اقتصادی سازنده کره‌ای که قرار است با یک قلم جانبی عرضه شود، منتشر کردند.

جی 7 تین‌کیو احتمالا تنها گوشی جدید ال‌جی است که تا دو روز دیگر در معرض عموم قرار می‌دهد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر شکاف دار در کنار پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845 بهره می‌برد و قرار است که در چند رنگ عرضه شود. بد نیست بدانید که دوربین‌های این محصول نیز به فناوری هوش مصنوعی مجهز هستند.

ال جی کیو نوت

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر