;
coinex

استارتاپ بازی اجتماعی ؛ ایده جدید گوگل برای ساخت استارتاپ

گوگل قصد دارد استارتاپ بازی اجتماعی بسازد. براساس اطلاعات موجود این استارتاپ به هیچ یک از شبکه های اجتماعی فعلی وابسته نیست.

به گزارش تکراتو، گوگل مشغول کمک به مایکل سایمن (یکی از کارآفرینان حوزه فناروی) است تا بتوانند یک استارتاپ گیمینگ اجتماعی بسازد و عرضه کنند.


بیشتر بخوانید: جایگزین چینی اندروید ؛ هواوی به دنبال توسعه نرم افزاری در جهان


ساخت استارتاپ بازی اجتماعی توسط گوگل

پروژه استارتاپ بازی اجتماعی ، Arcade نام دارد و به هیچ یک از شبکه های اجتماعی فعلی وابسته نخواهد بود. در این استارتاپ کاربران می توانند حساب های کاربری خود را با استفاده از شماره تلفن ایجاد کنند.

بازی های در نظر گرفته شده برای آن نیز شامل عناصر اطلاعاتی جزیی و سرگرم کننده است. گوگل وجود این برنامه را تایید و اعلام کرده که این پروژه روی بازی موبایل با دوستان متمرکز است. به نظر می رسد که گوگل با الهام از بازی زنده HQ ، قصد دارد استارت آپ مذکور را راه اندازی کند.

این شرکت قصد پیوند Arcade را به هیچ یک از پلتفرم های اجتماعی ندارد، زیرا آنها عقیده دارند که این بازی می تواند به طور جداگانه مخاطبان خاص خود را داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: bloomberg

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر