;
coinex

افزایش تعداد بات های پیام رسان فیسبوک به بیش از 300 هزار

تعداد بات های پیام رسان فیسبوک از ۳۰۰ هزار عبور کرد. فیس‌بوک در کنفرانس F8 گزارشی از عملکرد این پیام رسان و تعداد بات های آن را منشتر کرد.

به گزارش تکراتو، فیسبوک در کنفرانس F8 امسال از موفقیت پلت‌فرم توسعه بات‌های پیام‌رسان‌ خود خبر داده است. به گفته فیس بوک در حاضر بیش از ۳۰۰ هزار بات فعال در این پیام‌رسان وجود دارد. تعداد بات های پیام رسان فیسبوک در کنفرانس سال گذشته ۱۰۰ هزار بات بود.


بیشتر بخوانید: هم‌اکنون تعداد کاربران فیس بوک مسنجر با چین برابری می‌کند!


افزایش تعداد بات های پیام رسان فیسبوک

در ادامه‌ی این کنفرانس از سخنگوی فیسبوک سوالاتی در مورد تعداد پیام‌هایی که توسط این بات‌ها برای تجارت‌های کوچک رد و بدل می شود، پرسیده شد اما وی  پاسخ دقیقی ارائه نکرد. در حال حاضر شرکت‌ها و مشتریان آن‌ها روزانه بیش از ۸ میلیارد پیام را در پیام‌رسان فیس‌بوک رد و بدل می کنند که این مقدار نسبت به ۲ میلیارد پیامی که در آمار سال گذشته وجود داشت رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

افزایش قابلیت های پیام رسان فیس بوک

استن چادنووسکی، مدیر محصول پیام‌رسان فیسبوک، در ادامه با اشاره به این آمار اعلام کرد که اگر فیس بوک اشتباه کرده است، این ۸ میلیارد مکالمه انجام نمی‌شد. وی همچنین اعلام کرد که فیس‌بوک واقعیت افزوده را به پیام‌رسان خود خواهد آورد.

به گفته وی این ویژگی در نسخه‌های بتا با مشتریان نزدیک فیس‌بوک مانند کیاموتورز و نایک آغاز شده و این شرکت‌ها آخرین خودروها و کفش‌های خود را توسط بات واقعیت افزوده این پیام‌رسان و همچنین دوربین تلفن همراه مشتریان می‌فروشند.

همچنین قرار است تعداد بیشتری زبان به‌صورت پیش‌فرض پشتیبانی شوند و معرفی قابلیت ترجمه توسط دستیار هوشمند M  این کمپانی انجام گیرد. فیس بوک اعلام کرده که سرویس همسریابی را نیز در پیام‌رسان خود معرفی خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: venturebeat

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر