;
coinex

پشتیبانی فیس بوک مسنجر از مدیریت چند حساب کاربری

پشتیبانی فیس بوک مسنجر از مدیریت چند حساب کاربری، به صورت رسمی توسط این شرکت اعلام شد.

پشتیبانی فیس بوک مسنجر از مدیریت چند حساب کاربری، به صورت رسمی توسط این شرکت اعلام شد.

اخبار حول پشتیبانی فیس بوک از چند حساب کاربری و اضافه کردن آن به سرویس فیس بوک مسنجر خود، چند هفته ای است که به گوش می رسد، اما امروز این موضوع به صورت رسمی منتشر شد. فیس بوک در صفحه مسنجر خود اعلام کرده است که شما هم اکنون می توانید با حساب های متعددی به صورت همزمان در برنامه ی فیس بوک مسنجر اندرویدی، وارد شوید. متاسفانه برای کاربران iOS، هنوز این امکان وجود ندارد ولی در آینده، پشتیبانی فیس بوک مسنجر از مدیریت چند حساب کاربری برای ios نیز منتشر می شود. کاربران ممکن است یک تبلت یا گوشی هوشمند را به صورت روزمره بین اعضای خانواده و دوستان، به اشتراک بگذاند، بنابراین با امکان مدیریت همزمان چند حساب کاربری، در حال حاضر شما قادر خواهید بود به سرعت با یک تپ بین حساب ها سوئیچ کنید.

فیس بوک اشاره می کند که هنگامی که کاربر برای اولین بار وارد سیستم می شود و تصمیم می گیرد که چند حساب کاربری را مدیریت کند، باید با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شود. هنگامی که حساب کاربری کاربر اضافه شد، قادر خواهد بود به سادگی به حساب دیگری تغییر مکان دهد. مدیریت چندین حساب کاربری برای همه خوش آیند است. فیس بوک همچنین اشاره می کند که کاربران، نوتیفیکیشن های حساب های دیگر را که بخشی از برنامه است، دریافت نمی کنند؛ این چیزی است که ما در اینستاگرام که آن نیز متعلق به فیس بوک است، دیده ایم، اینستاگرام نیز مدیریت چند حساب کاربری را امکان پذیر ساخته است ولی با این تفاوت که نوتیفیکیشن های دریافتی یک حساب دیگر در حساب فعال قابل مشاهده هستند. نقض حریم خصوصی بسیار بزرگی در آن وجود دارد که فیس بوک می گوید نمی خواهد برای فیسبوک مسنجر این اتفاق رخ دهد.

فیسبوک می گوید که این ویژگی در حال حاضر لایو است، بنابراین هیچ به روز رسانی نرم افزاری مورد نیاز نیست. برای دراختیار داشتن این قابلیت، به سادگی می توانید به تنظیمات بروید، بخش حساب کاربری را به منظور اضافه کردن حساب های دیگر بازکنید، در این صورت می توانید بین حساب های مختلف خود در برنامه سوئیچ داشته باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر