;
coinex

ساخت گیف های دلخواه با آخرین نسخه بتای جی ‌بورد

ساخت گیف های دلخواه با آخرین نسخه بتای جی ‌بورد امکان پذیر است. این قابلیت قرار است برای کاربران اندروید نیز منتشر گردد.

به گزارش تکراتو، اوایل ژانویه سال جاری بود که نسخه iOS  اپلیکیشن جی‌بورد، ارائه شد. با استفاده از جی بورد کاربران به راحتی می توانند به ساخت گیف های دلخواه خود بپردازند. این اپلیکیشن قبلا در اختیار کاربران IOS قرار گرفته است و به زودی امکان استفاده از آن برای کاربران اندروید هم فراهم می شود.


بیشتر بخوانید: استارتاپ بازی اجتماعی ؛ ایده جدید گوگل برای ساخت استارتاپ


ساخت گیف های دلخواه با جی بورد

ساخت گیف های دلخواه

براساس اطلاعاتی که کاربران ارائه کرده اند، نصب آخرین نسخه بتای کیبورد گوگل، امکان ساخت گیف های دلخواه را فراهم کرده است. با فشردن دکمه گیف، تبی به نام My GIF’s  باز می‌شود که در آن می‌توان به کمک دوربین به ساخت یک انیمیشن کوتاه اقدام کرد. همچنین امکان اضافه کردن فیلتر و ویرایش ابتدایی روی انیمیشن گیف ها هم وجود دارد و خروجی را می‌توان در تب My GIF’s ذخیره نمود.

البته براساس گزارش اندروید پلیس، این قابلیت هنوز در دسترس تمام دیوایس‌ها قرار ندارد و فقط در بعضی گجت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌شود. به عنوان مثال این قابلیت در پیکسل و پیکسل 2 گوگل فعال است اما در گلکسی اس 9 سامسونگ و بسیاری از دیوایس‌های دیگر این ویژگی فعال نیست.

برای اینکه بتوان به ساخت گیف های دلخواه با جی بورد پرداخت، باید تا انتشار نسخه نهایی جی بورد منتظر ماند. البته بتای جدید جی‌بورد با تغییرات دیگری نیز همراه بوده که استیکرهای جدید، گالری به سبک و سیاق Allo و blobmoji  ها جزو مهم‌ترین این تغییرات هستند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر