;
coinex

شیائومی ردمی اس 2 بهترین گوشی ردمی سلفی این کمپانی خواهد بود

شرکت چینی شیائومی مدعی است که گوشی هوشمند شیائومی ردمی اس 2 (Xiaomi Redmi S2) بهترین گوشی ردمی از لحاظ عکاسی سلفی است که تا‌ به حال توسط این کمپانی تولید شده است.

تنها سه روز به رویداد رونمایی از گوشی شیائومی ردمی اس 2 باقی مانده است و شرکت تولیدکننده، هر روز مشخصات بیشتری از این موبایل را فاش می‌کند. این شرکت به‌تازگی اعلام کرده است که ردمی اس 2 از دوربین دوگانه‌ی هوشمند 12 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این موبایل همچنین به حالت عکسبرداری Al Portrait و Al Beauty مجهز شده است. ادعای جدید شیائومی از کیفیت بی‌نظیر عکاسی سلفی ردمی اس 2 خبر می‌دهد.

کمپانی شیائومی اخیرا اعلام کرد که گوشی شیائومی ردمی اس 2 در تاریخ 20 اردیبهشت (10 می) در مرکز Suning Tesco در نانجینگ چین رونمایی می‌شود. ردمی اس 2 درواقع آغازکننده‌ی گوشی‌های سری ردمی اس خواهد بود. اینطور که به نظر می‌رسد، تمرکز اصلی در تولید گوشی‌های سری ردمی اس، دوربین سلفی است.


بیشتر بخوانید: تصاویری از رندرهای رسمی شیائومی ردمی اس ۲ منتشر شد


گوشی شیائومی ردمی نوت 5 که اخیرا در کشور چین با عنوان گوشی ردمی راه‌اندازی شده، از دوربین اصلی دوگانه با فلاش LED و دوربین سلفی 13 مگلپیکسلی همراه است. اما ردمی اس 2 از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برند Samsung S5K3P8SP برخوردار می‌شود که به فلاش LED مجزا مجهز شده است.

حالت عکاسی Al Portrait (پرتره هوش مصنوعی) به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های سلفی را با افکت بوکه به ثبت برسانند. در این افکت،‌ تصویر پس زمینه کمی تار می‌شود تا سوژه‌ی اصلی، واqح‌تر به نظر برسد. حالت Al Beauty (زیبایی هوش مصنوعی) نیز برای تقویت نقاط متفاوت چهره برای ثبت عکس‌های سلفی باکیفیت تعبیه شده است. این موبایل همچنین با ویژگی تشخیص چهره‌ی هوشمند نیز همراه خواهد بود.

پنل پشتی شیائومی ردمی اس 2 به دوربین دوگانه‌ی 12 و 5 مگاپیکسلی مجهز می‌شود که به صورت عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند. فایل‌های سخت‌افزاری فاش شده از این موبایل نشان می‌دهند که ردمی اس 2 از ویژگی‌هایی مثل تثبیت الکترونیکی تصویر (EIS) و حالت پرتره برخوردار می‌شود.

مشخصات شیائومی ردمی اس 2

ردمی اس 2 از نمایشگر 5.99 اینچی اچ‌دی پلاس با رزولوشن 720 در 1440 برخوردار می‌شود. یک تراشه‌ی اسنپدراگون 625 و باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی برای این موبایل در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود این دستگاه در دو نسخه‌ی رم 2 و 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 16 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. ردمی اس 2 تماما از فلز ساخته شده است. تصاویر اخیری که از این موبایل فاش شده، از شباهت زیاد این دستگاه به شیائومی می 6 ایکس و ردمی نوت 5 خبر می‌دهد. گفته می‌شود این دستگاه با برچسب قیمتی 999 یوان معادل 159 دلار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر