;
coinex

شیائومی ولنتینو (Valentino) با اسنپدراگون 638 در راه است

شیائومی ولنتینو (xiaomi valentino) نام گوشی جدید این کمپانی چینی است که احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون 638 برخوردار می‌شود.

شیائومی در اوایل سال 2018، اولین شرکتی بود که گوشی شیائومی ردمی نوت 5 را با تراشه‌ی اسنپدراگون 636 راه‌اندازی کرد. پس از آن، سه گوشی ایسوس زنفون مکس پرو ام 1 (Asus Zenfone Max Pro M1)، ایسوس زنفون 5 (Asus Zenfone 5) و میزو ای 3 (Meizu E3) نیز با همین تراشه معرفی شدند.

اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی قصد دارد گوشی دیگری را با تراشه‌ی آینده‌ی شرکت کوالکام،‌ یعنی اسنپدراگون 638 راه‌اندازی کند. گفته می‌شود که این تراشه، نسخه‌ی آپگرید شده‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون 636 خواهد بود.

شیائومی ولنتینو نام دستگاه جدید این شرکت چینی است که اطلاعات آن به‌تازگی در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. در این بنچمارک مشخص شده که شیائومی ولنتینو از پردازنده‌ی SDM638 با قدرت پردازش 1.44 گیگاهرتز هشت هسته‌ای برخوردار می‌شود.

شیائومی ولنتینو نام دستگاه جدید این شرکت چینی است که اطلاعات آن به‌تازگی در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. در این بنچمارک مشخص شده که شیائومی ولنتینو از پردازنده‌ی SDM638 با قدرت پردازش 1.44 گیگاهرتز هشت هسته‌ای برخوردار می‌شود.

شیائومی ولنتینو به رم 6 گیگابایتی مجهز شده و اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض روی آن اجرا می‌شود. این گوشی هوشمند در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ، امتیاز 1485 و در آزمون چند هسته‌ای،‌ امتیاز 5440 را کسب کرده است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون 638 در دست نیست؛ اما با توجه به امتیاز این آزمون، به نظر می‌رسد که قدرت این تراشه در آزمون تک هسته‌ای، بالاتر از تراشه‌ی اسنپدراگون 650 و کمی پایین‌تر از اسنپدراگون 820 باشد. انتظار می‌رود که این سیستم روی تراشه به پردازنده گرافیکی آدرنو 509 مجهز شود.


بیشتر بخوانید: تصاویری از رندرهای رسمی شیائومی ردمی اس ۲ منتشر شد


شرکت کوالکام در کنفرانس جهانی موبایل 2018 از تراشه‌های سری 700 اسنپدراگون رونمایی کرد. این سیستم روی تراشه‌ها به لطف Al Engine کوالکام، به هوش مصنوعی مجهز هستند. بنابراین، گوشی‌های مجهز به این تراشه،‌ از دوربین، عملکرد اجرایی و مصرف باتری بهینه‌تری برخوردار می‌شوند.

شیائومی به‌زودی از گوشی شیائومی ردمی اس 2 رونمایی خواهد کرد. این موبایل با قابلیت‌های بهینه‌ی عکسبرداری همراه می‌شود که از جمله‌ی آنها می‌توان به حالت Al Portrait و AL Beauty اشاره کرد.

بنابر آخرین اخبار، شیائومی ردمی اس 2 به تراشه‌ی اسنپدراگون 625 مجهز می‌شود. این موبایل در سه نسخه‌ی رم 2، 3 و 4 گیگابایتی،‌ همراه با حافظه داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که ماژول دوربین دوگانه‌ی این موبایل از ترکیب دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی دستگاه تعبیه شده است. از دیگر مشخصات شیائومی ردمی اس 2 می‌توان به اندروید 8.1 اوریو، رابط کاربری MIUI 9.5 و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر