;
coinex

رئیس جمهور : با محدود کردن و فشار به نسل جوان به جایی نخواهیم رسید

روحانی روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته همراه با جمعی از وزرا در جمع مردم خراسان رضوی در مورد اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم سخن گفت.

به گزارش تکراتو، دو دیدار جداگانه با مردم شهرهای سبزوار و نیشابور، افتتاح چند پروژه، حضور در جلسه توسعه استان، و جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه بوده است. رئیس جمهور روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت 97 ساعت ۹:۳۰ در ورزشگاه مَظهری سبزوار و ساعت ۱۶ در ورزشگاه تختی نیشابور حضور داشتند.

صحبت های رئیس جمهور در جمع مردم خراسان

با محدود کردن و فشار به نسل جوان به جایی نخواهیم رسید

روحانی در جمع مردم در مورد اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم سخن گفت. به گفته وی تسهیل ارتباطات مردم و کمک به کسب‌‌وکارها از طریق گسترش فضای مجازی در طول یک سال و نیم گذشته یکی از این اقدامات بوده که باعث شده بیش از ۲۰۰ هزار شغل در فضای مجازی ایجاد شود. وی تاکید کرد که دولت در تلاش است تا اینترنت پرسرعت و نسل چهارم موبایل را به تمام روستاهای ایران برساند.

رئیس جمهور در ادامه اعلام کردند که برخی از اینترنت پرسرعت خیلی خوششان نمی‌آید و می‌گویند اینترنت باید خیلی کند باشد. به نحوی که اگر مردم خواستند به یک سایتی دسترسی پیدا کنند، با معطلی زیاد پشیمان شوند. وی ادامه داد که مسدوسازی و فشار به نسل جوان، فایده ای نخواهد داشت. روحانی در ادامه صحبت هایش در مورد استفاده از پیام رسان ها سخن گفت و ادامه داد که با وجود اینکه لازم است کشور خود دارای پیام‌رسان‌های داخلی باشد اما نباید با نام تقویت محصولات داخلی، مردم را از ارتباط با یکدیگر و بهره‌مندی از مشاغل محروم کرد.

وی همچنین از بین رفتن فساد را، آگاهی مردم از تمامی مسائل کشور دانست و ادامه داد که بدون حضور جوانان، بدون شفافیت، بدون اطلاع مردم و تنها با پلیس و دادگاه نمی‌توان با فساد مبارزه کرد. مطلع بودن، حق شهروندی همه مردم ایران است. همه باید باور داشته باشند که این کشور از آنِ ملت ایران است و فاصله با مردم، ملت را به موفقیت نمی‌رساند. بنابراین به گفته روحانی برای اجرای تصمیمات مهم ابتدا باید افکار عمومی را قانع کرد زیرا مردم اجبار را نمی‌پذیرند.

استوری رئیس جمهور در اینستاگرام در رابطه با محدودیت‌های فضای مجازی

مردم اجبار نمی پذیرند

حسن روحانی در دیدار با مردم خراسان رضوی یک بار دیگر مخالفت خود با محدودیت جریان آزاد اطلاعات و فشار به نسل جوان را بازگو کرد و همچنین در ادامه نیز این موضوع را در تنها شبکه اجتماعی خارجی پرطرفدار و فیلتر نشده یعنی اینستاگرام به نمایش گذاشت. البته روحانی نامی از تلگرام نیاورده اما متن تصویر، فراگیر از موشک‌های تلگرامی با پس‌زمینه آبی است که خود نشان از مخالفت رئیس جمهور با این موضوع دارد.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر