;
coinex

دستیارهای دیجیتالی الکسا و کورتانا ادغام می شوند

دستیارهای دیجیتالی الکسا و کورتانا ادغام می شوند. کورتانا، یک پروژه موفق نبود اما شاید این اقدام بتواند آن را در بین کاربران محبوب کند.

به گزارش تکراتو، مایکروسافت اواخر سال ۲۰۱۷ به فکر محبوب کردن کورتانا بود اما این کمپانی برای محبوب کردن این دستیار دیجیتالی راهی جز ترکیب کردن دستیارهای دیجیتالی نداشت. منظور از ترکیب دستیارهای دیجیتالی ، ترکیب الکسای شرکت آمازون و کورتانا است. بر اساس آخرین گزارش‌ها، مایکروسافت و آمازون مشغول مراحل نهایی ترکیب این دستیارهای دیجیتالی هستند.

ترکیب این دستیارهای دیجیتالی باعث شده تا کورتانا قابل دسترس‌تر باشد. مایکروسافت در حاشیه کنفرانس بیلد ۲۰۱۸، نحوه کارکرد این دستیارهای دیجیتالی را نیز به نمایش گذاشت.

ترکیب دستیارهای دیجیتالی الکسا و کورتانا

ارتباط و کارکرد این دو دستیار با هم جالب است. فقط کافی است از الکسا خواسته شود تا کورتانا را باز کند، در ادامه می توان درخواست‌ها و دستورات دنباله‌دار نیز داشت. حتی می توان از آن خواست تا ایمیلی را برای یک شخص خاص ارسال کند. همچنین امکان بالا آوردن الکسا در کورتانا در ویندوز ۱۰ نیز وجود دارد.

سوال مهمی که در اینجا مطرح است این است که چرا باید این دو دستیار دیجیتالی با هم همکاری داشته باشند؟ به نظر شما دلیل این همکاری چیست؟

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر